niedziela, 6 sierpnia 2017

Kredki do oczu Slide On Pencil od NYX


 Mam w kufrze te kredki już bardzo długo, ale nie do końca jeszcze potrafię określić czy je lubię, czy jednak nie... Są trwałe - to muszę im przyznać, ale zastanawia mnie intensywność ich kolorów po nałożeniu na linię wodną czy na skórę. 
Jeśli jesteście ciekawi mojej recenzji, to więcej znajdziecie w dalszej części posta.















Kredki "Slide on, glide on stay on & definitely a turn on waterproof, extreme shine eyeliner" (this eye liner is so good, the name had to be this long)...

... No, dobra. Ta nazwa faktycznie jest bardzo długa i tak na prawdę, gdyby nie sklep internetowy NYX, to nie wiedziałabym jak opisywać ją przy tutorialach makijażowych (z jednej strony przydałaby się cała nazwa, ale z drugiej... Serio?).
Na stronie NYX kredki widnieją jako: NYX "Slide On Pencil".



Posiadam 4 kolory z tej serii, a dokładnie:
- 04 Pure White
- 05 Golden Olive
- 07 Jet Black
- 14 Sunrise Blue






Opakowanie kredek jest solidne - chodzi mi tutaj o zatyczki. Zdarzyło mi się posiadać kredki, które ciągle się otwierały i za każdym razem kiedy otwierałam kufer, musiałam szukać zatyczek... Przy tych kredkach nie muszę się o to martwić :)


Wykonane są z miękkiego tworzywa, które łatwo zatemperować, a sam wkład ("rysik") nie jest zbyt miękki, więc po temperowaniu łatwo wyczyścić temperówkę z resztek kredki. 






Kolory po nałożeniu na skórę są intensywne i nie trzeba nakładać kilku warstw, żeby uzyskać taką intensywność jak w opakowaniu. 
Jeśli chodzi o linię wodną, to kredki wypadają już trochę gorzej... Nie wiem czy to tylko moja linia wodna jest jakaś dziwna, ale chociażbym kilka razy nałożyła na nią kredkę, to kolor nigdy nie będzie intensywny i nadal prześwituje spod niej skóra. 


Trwałość? Muszę przyznać, że są trwałe. Dobrze trzymają się na skórze i nie "ślizgają się". Nawet ta cienka i niezbyt dobrze wyglądająca warstwa nałożona na linię wodną zmywalna jest tylko przy użyciu dwufazowego płynu d demakijażu. 






Kredki bardzo dobrze nadają się jako baza pod cienie, kiedy potrzebujemy "podbić" kolor danego cienia do powiek. Wydaje mi się jednak, że ich konsystencja jest tak gęsta, że trzeba się napracować żeby dobrze ją rozblendować. 


Jedną kredkę można kupić już za 27zł (ta cena widnieje na oficjalnej polskiej stronie NYX'a), więc wydaje mi się, że to dobra cena za kredkę, którą możemy użyć do wszystkiego oprócz linii wodnej.
Chociaż... Z drugiej strony - czy nie lepiej kupić droższą kredkę, która nadaje się do wszystkiego? Dajcie znać w komentarzach co o tym sądzicie :) 


(seria zawiera 16 kolorów)
______________________________________


PODSUMOWANIE:

PLUSY:
- kolory
- łatwa w temperowaniu
- nie za sucha i nie za tłusta konsystencja
- intensywne kolory po nałożeniu na skórę
- dobra jako baza pod cienie
- jest trwała
- nie rozmazuje się i nie ślizga
- cena

MINUSY:
- słaba intensywność koloru na linii wodnej
- trzeba napracować się przy blendowaniu
- zbyt długa nazwa




Jak jest z Wami? Znacie te kredki? A może macie do polecenia jakieś extra kredki na linię wodną i do obrysu oka? Dajcie znać w komentarzach!



Do następnego posta!

1 komentarz:

  1. Nie znam, jeśli chodzi o kredki stawiam na te marki Marc Jacobs :)

    OdpowiedzUsuń