sobota, 12 sierpnia 2017

Glitter Sugar Skull

Wiem, że to jeszcze nie ta pora roku i Halloween będzie dopiero za kilka miesięcy, ale nie byłabym sobą, gdybym od czasu do czasu nie zrobiła jakiejś czaszki! Tym razem znowu postawiłam na brokat, ale w innej formie. Zapraszam po więcej zdjęć! 















Kolejny raz namalowałam czaszkę. Czaszki, to w jakimś stopniu moja obsesja, więc jeśli jest tutaj ktoś chociaż trochę zakręcony na punkcie jakiegoś konkretnego makijażu lub tematu makijażowego, to mnie zrozumie :)

Od czasu do czasu zabieram się za namalowanie meksykańskiej czaszki lub czegoś w podobnym klimacie. Ostatnim razem pokazałam Wam słodkiego kościotrupa wysadzanego klejnotami w stylu "Sugar Skull". 
Możecie sobie go przypomnieć TUTAJ, a teraz przyszedł czas na coś bardziej mrocznego, ale też z brokatem w roli głównej. 








Do wykonania tej czaszki użyłam:
- NYX Vivid Brights Liner: Fire - Light Red, Delight, White
- NYX Colored Felt Tip Liner: Cobalt Blue
- cienie Melkior Professional: Blue Nights, Volcano, Wild Cherry, Whisper White
- cienie The Balm Appetit Palette, odcienie:  Chris P. Bacon, Rocky Road Icecream, Hal Apeno-Poppers, Alfred O'Pasta
- brokaty i dżety,







Wykonanie tej pracy zajęło mi nieco ponad godzinę. 




Dajcie znać czy Wam się podoba :) Czekam na komentarze :)
Do zobaczenia w następnym poście! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz