wtorek, 27 czerwca 2017

Inspiracja renesansem

Przedstawiam Wam jedną z moich sesji dyplomowych - inspirację renesansem. Niby zwykły makijaż, ale przygotowania do tej sesji trwały bardzo długo i była to chyba jedna z moich najbardziej wymagających prac, a wygląda na tak prostą. Chcecie wiedzieć dlaczego projekt był tak czasochłonny? Odpowiedź znajdziecie w dalszej części wpisu.













Kilka dni temu odebrałam dyplom wizażysty/charakteryzatora, więc dzisiaj jest czas na to, żeby pochwalić się Wam jedną z moich prac dyplomowych.

Do wyboru miałam inspirację renesansem, barokiem lub starożytnym Egiptem. Od razu jednak wiedziałam, że renesans jest tematem, którym chcę się zająć. 
Po wstępnym przeszukaniu Internetu i haseł "renesans", wiedziałam już na czym mam się skupić i jak będzie wyglądała moja praca.



Moje wyobrażenie współczesnej kobiety renesansu, to hasła: kobiecość, świeżość, duże oczy, delikatne kolory, naturalność. 
Postawiłam na idealną cerę, zaróżowione policzki (które nadawały świeżości i uroku), wielkie oczy, które otaczają pastelowe kolory. Całość dopełniła sukienka z falbanami przy dekolcie, w delikatnym pudrowym kolorze. 








Fryzura, to lekka modyfikacja gdzieś już wcześniej widzianego zdjęcia w Internecie. Nie chciałam wrzucać tutaj charakterystycznych dla tej epoki siateczek. Do wyboru zostały mi wstążki lub perły. 

Kupiłam nawet wstążkę w pięknym bordowym kolorze, ale zrezygnowałam z niej na rzecz perełek. Nie chciałam żeby przez te wstążki we włosach wyszła mi jakaś urocza, mała dziewczynka wśród kwiatów.
Doszłam też do wniosku, że ta wstążka może sprawić, że "wszystkiego będzie za dużo".







Teraz przyszedł czas na najważniejsze - tło kwiatowe! Jestem z niego bardzo dumna i uważam, że zrobienie go, było jedną z lepszych decyzji jakie do tej pory podjęłam w kwestii rozwijania mojego makijażowego portfolio. 

Wiem, że przyda mi się jeszcze nie jeden raz i z pewnością będzie idealnym dopełnieniem chociażby do makijaży ślubnych - a dla klientek bardzo fajną niespodzianką (jak często klientka ma możliwość bycia sfotografowaną na ścianie kwiatów, w pięknym makijażu? ;) )






Makijaż/fryzura/stylizacja/tło: Ewa Wronka - Blackarrot
Model: Angelika Kopcińska
Zdjęcia: Magdalena Szczerbowska




Dajcie znać jak podoba Wam się moja inspiracja renesansem ;)



Do następnego posta!


4 komentarze: