środa, 10 maja 2017

"Nature Goddess" - pierwsze zadanie konkursu NYX Face Awards Polska

Już wiem, że nie przeszłam do TOP 10 konkursu NYX Face Awards Polska, ale jestem tak bardzo dumna z tej pracy, że musiałam Wam ją pokazać! Do tego już dawno Wam ją obiecałam... ;)
Moja Bogini Natury jest jak drzewa... Pod wpływem czasu obrasta korą i zmienia swoją strukturę... Zapraszam Was do obejrzenia pozostałych zdjęć...













Przedstawiam Wam moją pracę na temat "Nature Goddess", czyli pierwszego zadania konkursowego NYX Face Awards Polska. Niestety nie udało mi się dostać z TOP20 do kolejnego etapu, czyli TOP10. 

Mimo tego, że nie przeszłam dalej, to jestem bardzo dumna z tego, że miałam okazję stworzyć taką pracę. Był to pierwszy raz, kiedy stworzyłam na sobie pełną charakteryzację od stóp do głów i - samej się sobie dziwię, ale - wyszło mi genialnie!





Pierwszy raz szyłam sukienkę sama! Powstała w jeden dzień (łącznie z przyklejanymi kwiatami i mchem. Mech z resztą znalazłam w paczce z kosmetykami, które dostałam na pierwsze NYX'owe zadanie ;)


Fryzurę wykonałam też sama... Jak na technika fryzjerstwa przystało... ;)




Wykonanie protetyków zajęło mi kilka dni. Łącznie z rzeźbieniem, odlewaniem form i odlewaniem właściwych protetyków z lateksu. Nie wiem nawet dokładnie ile czasu mi to zajęło, ale pod koniec do pomocy zaangażowałam nawet mojego tatę :D Idealnie nadał się do mieszania gipsu i zalewania jednej z form, która sprawiła mi najwięcej problemów... Po wyschnięciu pękła, a ratowaliśmy ją taśmą izolacyjną, bo tylko taka była "pod ręką" :D


Ostatecznie wszystko skończyło się dobrze i stworzyłam całą postać w jakieś 4-5 godzin. 




Cały film powstał dzięki Łukaszowi - mąż mojej siostry - który zajmuje się fotografią. Pomocą służył też mój chłopak - Mateusz, który podczas nagrywania zapewniał mnie, że wszystko jest ok ;)


Jeśli jesteście ciekawi filmu stworzonego na potrzeby konkursu, to zapraszam >>>>TUTAJ<<<<





Jestem ciekawa jak podoba Wam się moja Bogini Natury? Dajcie znać w komentarzach! ;)



Do następnego posta!

10 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie udało Ci się przejść dalej, ponieważ Twoje zdjęcia są bardzo intrygujące i ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się podobają ;) Być może za rok znowu wejdę do TOP 20 i tym razem przejdę dalej... ;)

      Usuń
  2. Piękna Bogini Natury! Jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ! Dzieło sztuki :D Zalinkowałam do mojego fb, uważam że inni powinni zobaczyć tą pracę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu wow ... :)
    Pozdrawiam 💕

    OdpowiedzUsuń