sobota, 8 kwietnia 2017

NYX Face Awards Polska 2017

Muszę się Wam pochwalić! Dostałam się do finałowej 20 w konkursie NYX Face Awards Polska 2017 i walczę o tytuł Polish Beauty Vlogger! Teraz dopiero zacznie się zabawa! Nadal nie mogę w to uwierzyć! 
Jeśli jesteście ciekawi, którą pracą podbiłam serca Jury, to zapraszam do dalszej części posta, gdzie będziecie mogli ją zobaczyć!














Koniecznie chciałam Wam się pochwalić już wczoraj, ale nie miałam zbytnio dużo czasu, więc skończyło się na tym, że wrzuciłam dwie szybkie notki na Instagram i Facebook. Teraz już oficjalnie - dostałam się do TOP 20 Polish Face Awaards i jestem niesamowicie podekscytowana! 



Wyniki zostały ogłoszone wczoraj, ale ja nadal chodzę cała roztrzęsiona, a w nocy prawie nie spałam! Bardzo, ale to bardzo się cieszę, że Jury doceniło moją pracę i chyba nadal nie zdaję sobie sprawy z tego, że to dopiero początek i prawdziwa zabawa się dopiero zacznie!






Widziałam pośród zgłoszeń wiele pięknych prac i nie sądziłam, że moja praca, to "ich poziom". Kibicowałam na prawdę wielu osobom biorącym udział i kilka z nich się tutaj znalazło. O dziwo jestem tutaj też ja!


Jeśli jesteście ciekawi mojej pracy, dzięki której dostałam się do finałowej 20, to niżej macie okazję się z nią zapoznać niżej! 
(jeśli jeszcze nie znaleźliście mojej osoby na grafice konkursowej)









Moja praca składa się z lateksowego protetyku doklejonego do połowy twarzy. Do tego bardzo dużo połyskujących pigmentów, brokatów rożnej grubości i kształtów oraz płatków złota, które można kupić w sklepach dla plastyków - znalazłam da nich zastosowanie w artystycznych makijażach ;)


Protetyk wyrzeźbiłam i odlałam sama, więc jestem pewna, że podobnej syrenki na tym świecie nie znajdziecie ;)





Dajcie znać jak podoba Wam się moja praca, a ja czekam na kolejny etap konkursu! Będę Was informować jak mi idzie ;)



Do następnego posta!

3 komentarze: