piątek, 24 marca 2017

Pomadki Soft Matte Lip Cream NYX

Soft Matte Lip Cream od NYX, to produkt idealny dla osób, które nie lubią obciążenia na ustach, ale kochają mocne i matowe kolory. Dzięki marce NYX można mieć właśnie taką pomadkę. 
W ręce wpadły mi dwa odcienie - soczysty róż i delikatny, lekko brzoskwiniowy odcień. Jeśli jesteście ciekawi jak sprawdzają się w akcji i co o nich myślę, to zapraszam do posta!













Pomadki Soft Matte Lip Cream od NYX, to bardzo ciekawe produkty do ust. Nie dość, że są bardzo lekkie po nałożeniu na usta, to są matowe i można znaleźć wśród nich wiele pięknych kolorów. Do tego ich konsystencja jest (jak dla mnie do tej pory) niespotykana... Są jak delikatny mus :)



Posiadam dwa odcienie pomadek Soft Matte Lip Cream: 15 Athens i 07 Addis Ababa. Numer 15, to delikatna brzoskwinia, a numer 07, to elektryzujący róż. Który kolor podoba Wam się bardziej?







Opakowanie jest niewielkie (wielkości Longstay od Golden Rose),solidne i z matową nakrętką. W środku znajdziemy standardowy aplikator - gąbeczkę i mechanizm, który zapobiega nadmiernemu nabieraniu na pędzelek produktu.







Konsystencja pomadki jest dość gęsta, trochę jak mus. Produkt łatwo rozprowadza się na ustach i można nim tworzyć precyzyjne linie nawet bez konturówki. Pomadka ma przyjemny, słodki zapach.
Po niewielkim czasie od nałożenia lekko zasycha na ustach, ale ich nie obciąża, a pomadka wydaje się bardzo lekka i delikatna w noszeniu.



Noszenie Soft Matte Lip Cream jest o wiele wygodniejsze niż Lingerie z tej samej marki... Jednak w odróżnieniu do NYX Lingerie, to Soft Matte Lip Cream nie są już tak trwałe.






Niżej możecie zobaczyć jak pomadka wygląda w akcji. Na pierwszym kolażu numer 15 Athens, a na drugim 07 Addis Ababa. Pokochałam oba kolory i mam wielką chęć na zakup innych odcieni z tej serii pomadek od NYX!







PODSUMOWANIE:

PLUSY:
+ duży wybór odcieni pomadek
+ konsystencja jak mus
+ przyjemny zapach
+ nie obciąża ust podczas noszenia
+ łatwo się aplikuje
+ ładne i niewielkie opakowanie
+ cena


MINUSY:
+ schodzi z ust podczas jedzenia/picia itd



Jestem ciekawa czy znacie te pomadki i czy je lubicie? Może macie już swój ulubiony odcień z tej serii? Dajcie znać w komentarzach!




Do następnego posta!

8 komentarzy:

  1. Oba kolorki bardzo ładne, przyciągające uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki świetne, ale nigdy nie testowałam kosmetyków z NYX'a natomiast sporo dobrego o nich słyszałam chyba pora na testy :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie kochana!
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować! Są na prawdę dobre :)

      Usuń
  3. Już od dawna marzą mi się te pomadki :)
    Pozdrawiam :) Mój Blog | Pinterest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie może czas kupić? :)

      Usuń
  4. Te pomadki w płynie marzą mi się już od dłuższego czasu. Muszę w końcu w nie zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń