wtorek, 28 marca 2017

Paleta ZOEVA Brow Spectrum

Paleta Brow Spectrum od Zoeva, to zbiór wszystkich potrzebnych kolorów do podkreślenia brwi u każdej kobiety + trzy kolory rozświetlające - czyli paleta idealna do kufra wizażysty. Ja w moim kufrze znalazłam już dla niej miejsce, a Ty? 
















Paleta Brow Spectrum od Zoeva, to produkt idealny dla wizażystki. W palecie znajdziemy 6 kolorów do podkreślania brwi i 3 kolory rozświetlające. Paleta składa się zarówno z ciepłych jak i z chłodnych odcieni. Również kolory rozświetlające dzielą się na dwa połyskujące i jeden matowy.



Od jakiegoś czasu miałam chęć na zakup tej palety i w końcu się zdecydowałam. Jestem zadowolona z mojego wyboru i jestem też pewna, że na długo zajmie miejsce w moim kufrze.






Opakowanie, to elegancki, matowy czarny album, którego środek wyłożony jest śliską i grafitową tekturką, więc łatwo ją wyczyścić. 


W palecie znajduje się 9 kolorów (6 do podkreślania brwi i 3 rozświetlające):
- czarny
- czekoladowy
- dwa odcienie chłodnego brązu
- karmel
- jasny szarawy, "mysi"
- matowy i połyskujący rozświetlający kremowy
- połyskujący ecru







Konsystencja cieni jest delikatnie kremowa, dzięki czemu cienie nie "pylą się" przy nabieraniu i nie osypują przy nakładaniu na brwi. 
Wkłady z cieniami są dość duże, więc podejrzewam, że wystarczą na dłuuugi czas.


Nie widzę też żadnych przeciwwskazań, żeby używać cieni z tej palety do makijażu oczu... Bo dlaczego nie? Myślę, że sprawdzą się tak samo dobrze jak inne cienie :)






Dzięki temu, że w palecie znajdują się 3 kolory rozświetlające - nie muszę szukać tych kolorów w innych paletach, ponieważ wszystko co mi potrzebne do podkreślenia brwi mam w tutaj!

Wydaje mi się, że za taką cenę (99 złotych) nie znajdę dobrego zestawu cieni do brwi.



PODSUMOWANIE:

PLUSY:
- ładne opakowanie
- łatwe w czyszczeniu wnętrze
- chłodne i ciepłe odcienie dla każdego
- kolory rozświetlające 
- konsystencja cieni
- cienie nie "pylą się" i nie osypują
- wielkość wkładów z cieniami

MINUSY:
- brak!




Znacie tą paletę? Może ją już macie? Dajcie znać co o niej sądzicie!


4 komentarze: