środa, 1 marca 2017

Iluzja optyczna



Iluzja optyczna, to coś co najbardziej podoba mi się w bodypaintingu. W tym poście możecie zobaczyć moje podejście do tego tematu. Znajdziecie tutaj kolorowe wstążeczki i motyle. Jesteście ciekawi?
















Bodypainting, to zdecydowanie temat, który uwielbiam! Mam nadzieję, że mój zapał do niego nie zgaśnie i będę wykonywać wiele ciekawych prac. Jak na razie możecie zobaczyć iluzję optyczną w moim wykonaniu, a już niedługo pokażę Wam jak poszło mi z wtapianiem w tło mojej ręki :)



Już kiedyś próbowałam iluzji optycznej i zawsze chciałam stworzyć coś, co będzie mogło oszukać ludzkie oczy. Tym razem zabrałam się za kolorowe wstążeczki i motylki. Zerknijcie niżej na efekty mojej pracy! I dajcie znać co sądzicie o takim malunku.








Zdjęcia: Marian Folga
Bodypainting: Ewa Wronka/Blackarrot
Modelka: Weronika Starego


Wykonanie tej pracy zajęło mi niecałe 2 godziny, a do jej wykonania użyłam wyłącznie farb wodnych.




Jak zawsze zapraszam Was na profil Pana Mariana Folga, który znajdziecie TUTAJ. Ten mężczyzna jest mistrzem bodypaintingu i z pewnością zakochacie się w jego pracach.




Do zobaczenia już niedługo :)

1 komentarz:

  1. Wow ! jestem pod wrażeniem, świetnie wykonana praca ! :)

    OdpowiedzUsuń