sobota, 11 lutego 2017

Niebieskie kropelki

Znowu makijaż artystyczny i kolejny "eyeart", ale tym razem całkiem inna tematyka niż w poprzednim poście. Zainspirowałam się kolorowymi kryształkami, które niedawno kupiłam w Empiku w dziale "DIY" i powstało coś ciekawego. Zapraszam po więcej zdjęć w dalszej części posta!















Od jakiegoś czasu bardzo podobają mi się eyeart i lipart, więc sama postanowiłam stworzyć kilka takich. Ostatnim razem było różowo (post możecie zobaczyć TUTAJ), a teraz zapraszam Was na makijaż artystyczny z wykorzystaniem kolorowych kryształków.




Niedawno szukałam czegoś w Empiku i przechodząc koło działu "DIY", wypatrzyłam opakowanie kolorowych, plastikowych kryształków - musiałam je mieć! Okazało się, że nie musiały czekać długo na wykorzystanie ich w jakiś ciekawy sposób, czego efekty zobaczycie niżej :)








Cały makijaż jest prosty w wykonaniu - kryształki przykleiłam na kleju do rzęs, a kolory na oku, to pigmenty INGLOT 114 AMC i 154. Brwi pomalowane czarnym cieniem do powiek (też INGLOT), a na twarz nałożony podkład, korektor pod oczy i puder. 
Niedużo potrzeba żeby stworzyć coś pięknego, prawda? :)



Jestem ciekawa czy ta wersja "eyeart" Wam się podoba? Dajcie znać w komentarzach! :)




Do następnego posta!

4 komentarze: