wtorek, 21 lutego 2017

Charakteryzacja - kosmita

Charakteryzacja na kosmitę, którą możecie zobaczyć w tym poście, to mój pierwszy i własny projekt od początku do końca. Pierwszy raz miałam okazję wykonać odlew twarzy i lateksową maskę, którą później aplikowałam na modelce. Jeśli jesteście ciekawi szczegółów, to zapraszam do dalszej części posta!















Niedawno pierwszy raz miałam okazję wykonać odlew gipsowy twarzy, na którym rzeźbiłam twarz kosmity i odlewałam moją pierwszą maskę lateksową w życiu. 
Oprócz maski, odlałam też transformację ciała - wystające chrząstki na dekolcie i szyi. Dodałam też błony między palcami, jak u wodnej istoty.


Efekt końcowy wyszedł bardzo fajny, ale muszę przyznać, że przygotowanie wszystkich potrzebnych elementów jest bardzo czasochłonne... Nie mówiąc już o wykonaniu tego na modelce. 








Oczy mojej kosmitki wykonałam z obciętych plastikowych łyżeczek, które pomalowałam akrylowymi farbami. Włosy modelki zafarbowałam jednorazowym sprayem w kolorze czerwonym, a ciało, to po prostu najzwyklejszy bodypainting farbami wodnymi.


Błony między palcami dłoni wykonałam przy użyciu bloku rysunkowego i lateksu. Znalazłam bardzo łatwy sposób na YouTube, który z pewnością wykorzystam jeszcze nie jeden raz! Jeśli jesteście ciekawi jak wykonać takie błony, to wpiszcie na YT po prostu "webbed fingers".







Strój mojej postaci wykonałam z pianki "Eva", która używana jest do tworzenia różnych rekwizytów i strojów do cosplay. Wykonanie tej zbroi zajęło mi dobre kilka dni, ale warto było. Myślę, że wykorzystam ją jeszcze do czegoś :)



Jestem ciekawa jak podoba Wam się taka charakteryzacja? Czy lubicie takie transformacje? Może ktoś z Was takie wykonuje? 
Koniecznie dajcie znać w komentarzach! :)




(Zdjęcia: Marian Folga, modelka: Iwona Dudek)




Do następnego posta!

6 komentarzy:

  1. Wow ! Niezła kosmitka! Jesteś niesamowicie zdolną artystką i na pewno strasznie dużo pracy musiałaś w to włożyć, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać <3 Faktycznie bardzo dużo czasu zajęło mi samo przygotowanie się do projektu, a co dopiero wykonani go... Ale warto :)

      Usuń
  2. Efekt rewelacyjny! Moje gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Efekt rewelacyjny :) Uwielbiam oglądać Twoje prace. Jestem na blogu parę minut, ale po kolei przeglądam posty, bo charakteryzacje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej i dalej będę mogła zadziwiać Cię moimi pracami :)

      Usuń