wtorek, 27 grudnia 2016

Bajkowy świat Arielki

Podwodny świat w bodypaintingu wyobraziłam sobie bajkowo i tak też wyszło. Zapraszam Was do kolorowego świata syrenki Arielki. Jesteście ciekawi ile czasu zajęło mi wykonanie tej pracy? Zapraszam do posta na więcej zdjęć!
















Niedawno obiecałam Wam post z tym bodypaintingiem. Wreszcie znalazłam chwilę czasu na dodanie go i mam nadzieję, że spodoba Wam się moja wizja podwodnego świata. 


Wyobraziłam sobie bajkowy i kolorowy świat Arielki, w którym znajdziecie rafę koralową, kolorowe muszelki i samą Arielkę. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)
Wykonanie tej pacy zajęło mi 6 intensywnych godzin, ale wydaje mi się, że dobrze je wykorzystałam. Jestem ciekawa co Wy o tym sądzicie?








Modelka: Paulina Sarna
Zdjęcia: Marian Folga
Bodypainting: Ewa Wronka/Blackarrot



Zapraszam Was na stronę Pana Mariana, gdzie znajdziecie same cuda z kategorii bodypaintingu. Stronę znajdziecie TUTAJ. To właśnie on zaraża mnie sztuką bodypaintingu.



Do zobaczenia niedługo! 

4 komentarze:

  1. Wow ! Jak bajkowo ! Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko jestem pod wrażeniem ! Wow ;)
    To było mega pracowite 6 godzin !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, było bardzo intensywnie :)

      Usuń