sobota, 8 października 2016

Postarzanie teatralne

Postarzanie, to dla mnie jeden z najbardziej niesamowitych tematów w charakteryzacji. Wiem, wiem... Przecież jest zombie, wystające kości itd. - jednak moje serce aktualnie należy do postarzania teatralnego i filmowego, które potrafi na prawdę zmienić człowieka w całkowicie inną postać. W tym poście możecie sprawdzić jak poradziłam sobie z tematem postarzania teatralnego. Ciekawi?













Kiedy zabrałam się za temat postarzania, na początku byłam do niego nastawiona negatywnie. Bałam się, że nie wszystko pójdzie po mojej myśli, że coś nie wyjdzie i zamiast starszej osoby - wyjdzie mi jakaś karykatura. 


Teraz już wiem, że nie było się czego bać i postarzanie wcale nie jest takie straszne... Ale zależy dla kogo... Mimo tego, że bardzo dobrze się bawiłam przy tworzeniu tej pracy, to jednak w myślach ciągle miałam to, że chyba niewiele jest ludzi, którzy chcą widzieć siebie w "starszej" odsłonie za młodu.
Kiedy szukałam modelki do tego projektu, było mi bardzo ciężko. Wszystkie przecież chcą wyglądać pięknie, a nie... Staro. 

Przedstawiam Wam osiemnastoletnią Paulinę, która podjęła się wyzwania i przyjęła je z uśmiechem na twarzy. Wcale nie płakała gdy zobaczyła się w odsłonie 70+. Jestem ciekawa czy ktoś z Was chciałby zobaczyć siebie w takiej wersji ;)







MUA: Ewa Wronka/Blackarrot
Modelka: Paulina Sarna
Zdjęcia: Magdalena Szczerbowska


Mam nadzieję, że spodobała Wam się metamorfoza Pauliny. Być może zainspirowałam Was do stworzenia czegoś podobnego? Niedługo Halloween, więc tematyka posta jak najbardziej trafiona. 
Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o tej pracy i jaką halloween'ową charakteryzację najbardziej lubicie ;) Jestem bardzo ciekawa!




Zapraszam już niedługo na kolejne metamorfozy - ten miesiąc będzie należał do charakteryzacji! 

Do następnego razu!

13 komentarzy:

  1. wow!! robi wrażenie !!!

    Obserwuje i miłego weekendu życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bawiłam się w to na wizażu ;) fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, genialne! Chętnie bym siebie zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt robi wrażenie :) sama bym chciała siebie tak zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem inna osoba! Makijaż sprawił, że poszczególne elementy twarzy wydają się być w innym ułożeniu na obu połowach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły efekt uzyskałaś! Ja pewnie na miejscu tej dziewczyny bym się wystraszyła jak tylko ujrzałabym się w lustrze:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahah może nie byłoby aż tak źle :)

      Usuń