piątek, 7 października 2016

Makijaż Bollywood

Przedstawiam Wam coś czego jeszcze nie było na moim blogu - makijaż Bollywood, czyli bardzo mocny makijaż, w którym każdy produkt nakładany jest "z przepychem". Kocie oko, brokat, intensywne kolory i idealnie gładka cera. Nie wiem jak Wy, ale ja się w nim zakochałam i wydaje mi się, że mogę dopisać go do listy moich najchętniej wykonywanych makijaży... Sprawdźcie sami!












Bardzo lubię wyraźne makijaże, w których "dużo się dzieje". Właśnie dlatego pokochałam makijaż Bollywood. Dzisiaj możecie zobaczyć pierwszą wersję Bollywood w moim wykonaniu.


Makijaż Bollywood zawsze kojarzył mi się z bardzo mocno podkreślonymi oczami i idealną (wręcz zbyt idealną) cerą. Po lekkim wgłębieniu się w temat zauważyłam, że im więcej intensywnych kolorów i błysku - tym lepiej, a konturowanie "na Kim Kardashian" jest w tym typie makijażu rutyną. 



Zestawienie kolorów, które stworzyłam na pozór może zdawać się absurdalne, ale mam nadzieję, że zdjęcia poniżej przekonają Was do tego że to połączenie jest idealne! Połączenie kolorystyczne - turkus i róż - kojarzy mi się z efektem syrenki, który bardzo lubię :)





Makijaż: Ewa Wronka/Blackarrot
Modelka: Iwona Dudek
Zdjęcia: Kinga Kolasińska



Oprócz makijażu Bollywood pokochałam też ich ubiór. Bardzo podoba mi się to, że wszystkie stroje są kolorowe i wyszywane ogromną ilością błyszczących kamieni, cekinów i innych koralików. 
Mimo tego, że stroje są niesamowicie "bogate" w ozdoby i świecidełka, to i tak kobiety Bollywood noszą do nich bardzo dużo biżuterii. 
Do tej pory myślałam, że nie jestem "sroką", a "Wronką" (bo tak mam na nazwisko).... Widocznie się pomyliłam ;)


Podejrzewam, że gdyby nie moja Pani Pedagog ze szkoły wizażu do której uczęszczam, to pewnie nadal nie lubiłabym brokatu i połyskujących kosmetyków - dziękuję Pani Kingo :) Wiem już co traciłam! 




Do następnego razu!


4 komentarze: