piątek, 14 października 2016

Bollywood w fioletach

Makijaż w stylu Bollywood, którego kolor przewodni, to fiolet. Tym razem cukierkowy makijaż zmieniłam w nieco mroczną wersję, ale nadal ma w sobie wiele słodyczy. Bardzo lubię połączenia różnych fioletów i róży, więc postanowiłam je przemycić do makijażu hindi. Jeśli lubicie mroczne, tajemnicze klimaty z brokatem, to zapraszam do posta! 















Niedawno przedstawiałam Wam na blogu makijaż Bollywood w cukierkowej wersji różowo - turkusowej. Możecie znaleźć go TUTAJ

Tym razem możecie znaleźć u mnie makijaż hindi w wersji mrocznej - jakby to było gdybym ja nie stworzyła czegoś mrocznego, po swojemu? Przecież kocham ciemne, intensywne kolory, a kolor czarny gości u mnie praktycznie codziennie.






Wiem, że makijaż Bollywood charakteryzuje się dużą ilością połysku i kolorami. Najczęściej są to jasne kolory, prędzej neonowe niż ciemne i zgaszone. Postanowiłam stworzyć coś co ma indyjski klimat, ale nie jest zbyt cukierkowe. 

Połączyłam pudrowy róż z ciemnym fioletem, a do tego brokatowe pyłki w kolorach różu i kremu. Ciemna, kocia kreska obrysowująca całe oko, dopełnia mroczny efekt, a połączenie wszystkich kolorów zdecydowanie jest w moim guście. W Waszym też?







Cały look wyszedł bardzo seksowny, tajemniczy, zadziorny i zdecydowanie mroczny, czego bardzo często próbuję się doszukać w makijażu.
Wiem, że nie jest to makijaż nawet na imprezę, ponieważ jest zbyt mocny, ale może komuś przyda się na imprezę... przebierańców, na Halloween? ;)


Mam nadzieję, że moja kolejna wersja makijażu arabskiego Wam się spodobała. Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o tej propozycji ;)



Do następnego posta!


12 komentarzy: