wtorek, 13 września 2016

Makijaż artystyczny inspirowany IO Rio 2016

Makijaż artystyczny inspirowany Igrzyskami Olimpijskimi w Rio 2016, powstał na potrzeby konkursu makijażowego. Jak zwykle przy takich tematach - zaszalałam z makijażem artystycznym. Zgłoszenie na konkurs w postaci tego makijażu dostało się jedynie (a może "aż"?) do prac wyróżnionych, ale jestem z tego bardzo dumna i chciałabym żebyście zobaczyli i ocenili moje kolorowe wariacje!













Z braku czasu dodaję zaległy post z makijażem artystycznym na konkurs, który już dawno został rozstrzygnięty. Mam bardzo dużo pomysłów, ale niestety mam też bardzo dużo pracy, dlatego na pisanie postów pozostaje mi jedynie kilka wieczorów w miesiącu. Staram się jednak na bieżąco zapisywać wszystkie moje pomysły i za jakiś czas będziecie je mogli tutaj zobaczyć... ;)



Makijaż artystyczny, który zobaczycie w tym poście, powstał na potrzeby konkursu makijażowego organizowanego przez markę NYX. Tematem konkursu były Igrzyska Olimpijskie w Rio. 

Postanowiłam wykorzystać logo i kolory przewodnie tegorocznych Igrzysk Olimpijskich. Po dwóch nieudanych projektach powstał ten makijaż. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!





Odwzorowanie loga Igrzysk zajęło mi bardzo dużo czasu i kosztowało wiele cierpliwości, ale efekt finalny jest zadowalający. Zabawa w idealnie proste i ostro odcięte kształty zaczyna mi się podobać coraz bardziej. Mam nadzieję, że z czasem będzie szło mi coraz lepiej.




Bardzo lubię takie konkursy, ponieważ czasem jestem leniuchem i ciężko zmobilizować mi się do stworzenia czegoś mega odjechanego. Pomysł w głowie jest, ale gorzej z jego wykonaniem... W momencie kiedy pojawia się konkurs i jest szansa na pokazanie się - uruchamia się we mnie większa chęć do działania i w ten sposób powstają takie oto prace. 


Makijaż nie wygrał, ani nie zajął żadnego miejsca na podium, ale dostał się do grona makijaży wyróżnionych - jestem z tego bardzo dumna. 
Wygranym jeszcze raz gratuluję!




Jestem ciekawa co sądzicie o tym makijażu - dajcie znać! ;)



4 komentarze:

  1. jest piękny : kochana ile ci zajmuje zrobienie takiego makijażu :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie. Zależy jak skomplikowany wzór sobie wymyślę ;) Zazwyczaj jest to 1,5 - 2,5 godziny :)

      Usuń