piątek, 5 sierpnia 2016

Paleta NYX Beauty School Dropout

Paleta NYX Beauty School Dropout jest moją najnowszą zdobyczą. Oprócz tego, że świetnie wygląda, ma też genialną zawartość! Zestawienie róży i cieni do powiek, dzięki którym można stworzyć makijaże dzienne i wieczorowe, to coś idealnego dla mnie! Uwielbiam takie produkty "2w1"... Jesteście ciekawi? W poście znajdziecie dużo zdjęć ;)













Paleta NYX Beauty School Dropout wpadła w moje ręce dzięki konkursowi organizowanemu przez markę NYX, na ich "fejsbukowym" FanPage. 
Zajęłam III miejsce w konkursie na "makijaż kibica Euro 2016". 
Oprócz tej palety, zgarnęłam też wiele innych produktów tej marki i jestem z nich bardzo zadowolona! Jeśli tylko czas mi pozwoli, to niedługo przedstawię je Wam na blogu :)


Paleta zawiera 4 róże do policzków, 37 cieni idealnych do makijaży dziennych/wieczorowych  i 3 prasowane pigmenty. Kolorystyka wszystkich cieni jest tak dobrana, że pasują do siebie w każdym zestawieniu i można dzięki nim stworzyć niezliczoną ilość makijaży!





Sama paleta jet stylizowana na kalendarz szkolny - stąd też nazwa "Beauty School Dropout". Opakowanie jest matowe, czarne, składane z trzech części i zapinane na gumeczkę. W środku cienie zabezpieczone są foliami, które uniemożliwiają wzajemne brudzenie i przesypywanie się cieni. Jak w każdej palecie - znajdziemy też dość duże lusterko.

Przez to, że opakowanie jest czarne, matowe - bardzo trzeba uważać na to, żeby dotykać go czystymi rękami - inaczej zostaną na nim jasne smugi. Czyszczę opakowanie po każdym użyciu - taki mój nawyk.




Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, nie osypują się, dobrze się je blenduje i nie tracą intensywności w trakcie pracy z nimi czy noszenia w ciągu dnia. Mają też delikatną i aksamitną konsystencję. Wystarczy niewielka ilość na pędzlu, żeby na powiece zauważyć intensywny kolor.

Jestem zakochana w kolorystyce tej palety. Wszystkie kolory pasują do siebie, więc można dzięki niej stworzyć niezliczoną ilość makijaży. Bardzo fajne jest to, że w palecie znajdują się cienie typu "nude", ale też mocne i żywe kolory!  Oprócz tego, że znajdziemy w niej tak wiele kolorów, to możemy wybierać między matami, a połyskującymi cieniami z drobinkami!







Gdybym miała wskazać Wam, które cienie z tego zbioru podobają mi się najbardziej i używam ich najczęściej, to chyba miałabym z tym wielki problem. Wszystkie kolory bardzo mi się podobają i nie potrafię wybrać ulubionego... Chyba uwielbiam wszystkie!



Zerknijcie na makijaże, które wykonałam przy użyciu palety NYX Beauty School Dropout:
(Który najlepszy?)


Dwa z nich jeszcze nie były publikowane na blogu, ale już niedługo pojawią się w wersji "step by step". Mam nadzieję, że się Wam spodobają ;) 



Niżej swatche wszystkich cieni do powiek i róży: 
(wybaczcie moje niewyjściowe pazurki, ale w trakcie nabierania cieni na palce troszkę się przybrudziły i nie wyglądają za dobrze)














Uważam, że ta paleta jest idealna dla każdego! Nie jest ważne czy wolisz spokojne kolory "nude", czy lubisz zaszaleć z jakimś elektryzującym akcentem na powiece - w tej palecie znajdziesz wszystko czego szukasz! 




PODSUMOWANIE:

PLUSY:
- pigmentacja cieni,
- delikatna, aksamitna konsystencja cieni,
- różne kolory - można stworzyć bardzo dużo różnych połączeń kolorystycznych,
- wydajność,
- cienie nie osypują się,
- łatwo blenduje się cienie,
- nie tracą intensywności w trakcie nakładania/noszenia,
- wszystkie kolory są do siebie dopasowane,
- w palecie znajdują się matowe i połyskujące cienie,
- wygląd opakowania,

MINUSY:
- jeden mini minus: opakowanie szybko się brudzi,




Muszę przyznać, że dawno nie byłam tak zadowolona z jakichś cieni do powiek. Szczerze pokochałam tą paletę i jej kolory, więc mogę przymknąć oko na szybko brudzące się opakowanie. Biorąc pod uwagę wszystkie plusy, których się w niej doszukałam - jest warta każdej ceny i z pewnością jeszcze długo będzie moją ulubioną paletą.


Znacie tą paletę cieni? Może posiadacie? Dajcie znać ;)


10 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje :) opakowanie bardzo ładnie wygląda :) nie do końca kolorystyka cieni mi odpowiada bo używam tylko beżu, brązu i złota :) ale ogólnie paleta bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beże i brązy też się tutaj znajdą ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam kosmetyki NYX, więc pewnie i ta paleta by mi podpasowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też od jakiegoś czasu za nimi przepadam :D

      Usuń
  3. Najlepszy makijaż nr 3 :)
    Paleta bardzo fajna ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie ma świetne, a zawartość jest jeszcze lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna paletka :) Zapraszam do komentowania i obserwowania: http://rebellious-anne.blogspot.com :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń