poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Bajkowy "Cut Crease"

Niedawno przedstawiałam Wam makijaż typu "Cut Crease" w delikatnej, bardziej codziennej wersji. Teraz przyszedł czas na odważną i bajkową odsłonę. Połączyłam kilka odcieni niebieskiego z fuksją i liliowym kolorem. Dzięki takiemu połączeniu kolorów i uroczych dodatków stworzonych przy pomocy fioletowego eyelinera - powstał bajkowy i słodki look, który może też być nazywany artystycznym... Zapraszam ciekawych do posta!











Jeśli śledzicie mój blog, to pewnie wiecie, że kocham makijaż artystyczny. Nie byłabym sobą, gdybym zwykłego makijażu nie zamieniła w moją własną artystyczną wizję. 
Tym razem przyszedł czas na namalowanie artystycznej, lekko geometrycznej i zdecydowanie odważnej wersji "Cut Crease".

Jeśli nie wiecie jeszcze jak wyglądał mój poprzedni makijaż tego typu - w wersji delikatnej - wpadnijcie TUTAJ, Znajdziecie tam makijaż "Cut Crease" w pastelowych kolorach (w poście możecie sprawdzić też jak wykonać taki makijaż "krok po kroku").




Makijaż, który zobaczycie w dzisiejszym poście został stworzony na potrzeby konkursu makijażowego. Konkurs nadal trwa, a mój makijaż dostał się do prac wyróżnionych, z których niedługo zostanie wyłoniony jeden zwycięzca. Trzymajcie za mnie kciuki ;)






Do wykonania tego makijażu użyłam;
- cieni do powiek w kolorach: granatowy, niebieski, turkusowy, błękitny, biały, liliowy, fuksja, czarny, cielisty (cień transferowy/do rozcierania) - większość cieni pochodzi z palety NYX Freshman Beauty School Dropout,
- fioletowego eyelinera Vivid Brights od NYX,


Jako, że tematem konkursu był makijaż letni z dodatkiem koloru niebieskiego - postanowiłam stworzyć coś w pewnym sensie szalonego, ciepłego, kolorowego i bajkowego. Właśnie tak kojarzy mi się lato - z szaleństwem, kolorami i spełnianiem marzeń.

Połączenie soczystych kolorów w różnych odcieniach, wykończone fioletowymi liniami i kropkami daje według mnie takie wrażenie. Makijaż jest kolorowy, szalony i dzięki tym małym akcentom w postaci kropeczek - uroczy.






Jak Wam się podoba? Znacie/lubicie "Cut Crease"? Dajcie znać w komentarzach ;)



Czuję, że makijaż typu "Cut Crease" pojawi się na blogu jeszcze wiele razy. Od jakiegoś czasu bardzo mi się podoba i mam coraz więcej pomysłów na jego wykonanie... Może niedługo zobaczycie jeszcze lepszą wersję tego makijażu...


13 komentarzy:

  1. Cudo :) ja ostatnio obserwuje na Fb taką dziewczynę ktora tworzy dosłownie obrazy na powiece :) jak będziesz chciała to ci dam link :) mega inspiracje tworzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie zobaczę! Uwielbiam takie artystyczne prace! :)

      Usuń
    2. https://m.facebook.com/TalPelegMakeUp/

      Uwielbiam tą dziewczyne :) jest świetną inspiracją :) daj znać czy ci się podoba :)

      Usuń
    3. Megaa fajna! Jestem pod wrażeniem! Chciałabym chociaż jedno takie stworzyć ale nie umiem :(

      Usuń
  2. Artystyczne makijaże wychodzą Ci najlepiej :)
    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń