czwartek, 28 lipca 2016

Think Pink z dodatkami - makijaż "krok po kroku"

Jeśli uwielbiacie mocne, żywe i elektryzujące kolory, to ten makijaż jest dla Was! Połączenie różu, fioletu i brzoskwinek, to genialne zestawienie dla zielonych i brązowych tęczówek. Makijaż jest idealny na imprezę, a tak się składa, że zbliża się weekend... Jestem pewna, że się Wam przyda :) Zapraszam Was do instrukcji wykonania tego cuda "krok po kroku"!













Skoro za oknem deszcz i ogólna szarówka - postanowiłam stworzyć dla Was makijaż, który sprawi, że znowu poczujecie letni klimat i przypomni Wam się jaką mamy porę roku. 


Jeśli wybieracie się w weekend na jakąś imprezę, to może warto zerknąć na moją propozycję makijażu? Jeśli Wam się spodobał, to niżej znajdziecie instrukcję wykonania go "krok po kroku".
Makijaż idealnie pasuje do zielonych i brązowych tęczówek, więc jeśli tylko lubicie takie kolory i chcecie zachwycić innych swoim makijażem, to pędzle w ruch...!





Kosmetyki, których użyłam do wykonania makijażu:

TWARZ:
- podkład Pierre Rene "Skin Balance", 20 Champagne,
- puder ryżowy Pierre Rene, no.00,
- korektor pod oczy Manhattan "Wake up concealer", 001 Naturelle,
- bronzer KOBO Matt bronzing poder & contouring (ciemniejszy odcień),
- korektor punktowy Manhattan Cover Stick, odcień 1 naturelle,
- utrwalacz do makijażu INGLOT,
- rozświetlacz KOBO (chłodniejszy odcień),
- róż z palety NYX Beauty School Dropout,

USTA:
- NYX Soft Matte Lip Cream, "Addis Ababa"

BRWI:
- czarny cień do powiek INGLOT 391,

OCZY:
- fioletowy i seledynowy cień - "Needed To..." i "Toxic apple-tini" - paleta Makeup Revolution "Colour Chaos",
- pozostałe cienie do powiek z palety NYX Beauty School Dropout,
- tusz do rzęs Miss Sporty, Studio Lash Dark Lasher Mascara, 001 extra black,
- czarna kredka do oczu Miss Sporty,





Instrukcja wykonania makijażu "krok po kroku":
1. Na załamanie powieki ruchomej nakładam intensywnie różowy cień do powiek.
2. W zewnętrznym kąciku oka nakładam matowy, grafitowy cień do powiek.
3. Na grafitowy cień do powiek nakładam połyskujący cień w kolorze fioletu (najlepiej nałożyć go palcem, a nie pędzlem - będzie lepiej przylegał i dobrze zakryje grafitowy cień).
4. W wewnętrznym kąciku oka - omijając sam kącik oka - nakładam cień kolorze zgaszonej jarzębiny. 
5. Ten sam jarzębinowy cień do powiek, nakładam na dolnej powiece. W zewnętrznym kąciku oka nakładam ten sam fioletowy cień, który nałożyłam na powiece ruchomej.
6. W wewnętrznym kąciku oka nakładam intensywny, żółty cień do powiek. 
7. Żeby złagodzić intensywną żółć, nakładam na nią odrobinę jasnego cienia do powiek w kolorze ecru. Na połączeniu koloru fioletowego i jarzębinowego (na dolnej powiece) nakładam elektryzujący, seledynowy cień.
8. Linię wodną oka zaznaczam czarną kredką do oczu, a linię rzęs lekko przyciemniam czarnym cieniem do powiek.
9. Tuszuję rzęsy mascarą.


Jak zwykle zachęcam do przyklejania sztucznych rzęs i malowania kreski eyelinerem. Dzięki temu oko jest jeszcze bardziej tajemnicze, kocie i przyciąga uwagę. Niżej możecie zobaczyć porównanie makijażu z kreską eyelinerem i bez niej. Dajcie znać którą wersję wolicie ;)




Na usta położyłam pomadkę w kolorze elektryzującego różu od NYX, która nawiązuje do makijażu oczu. Dzięki temu powstał zestaw idealny, który nie może obejść się bez przyciągnięcia uwagi każdego kto go zobaczy :) Mam rację? Dajcie znać w komentarzach czy podoba Wam się takie połączenie kolorystyczne!





Makijaż oczu w większości wykonany cieniami do powiek z palety NYX Beauty School Dropout, którą od jakiegoś czasu ubóstwiam i praktycznie tylko jej używam. Mam w planach post, w którym będziecie mogli bliżej ją poznać, ale nie wiem kiedy mój czas pozwoli go stworzyć. Mam nadzieję, że będzie to niedaleka przyszłość ;)


Do następnego razu!

16 komentarzy:

  1. Piękne połączenie kolorów :) No i idealne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny :) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, pięknie wyglądają te kolory. Już chyba mówiłam, że Twoje brwi są perfekcyjne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już to czytałam ;) Dziękuję!

      Usuń
  4. Piękny makijaż :) pomadka jest śliczna a brwi... pełen profesjonalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż ładny, ale nie moje kolory. Za to brwi są sztos! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh! Takiego określenia tu jeszcze nie miałam! :) Dziękuję :)

      Usuń