wtorek, 19 lipca 2016

Makijaż dla każdego koloru oczu

Makijaż, który przedstawiam Wam "krok po kroku" w tym poście, jest idealny dla każdego koloru oczu. Gdy go malowałam, myślałam o lecie, cieple, zachodzie słońca i opaleniźnie. Jeśli spodobała Wam się moja wersja letniego makijażu, to zapraszam do posta - gwarantuję, że wykonanie go jest proste i szybkie. Z pewnością każda z Was sobie z nim poradzi! 













Wyżej wspomniałam, że makijaż kojarzy mi się z zachodem słońca, latem, ciepłem i opalenizną. Kolejne skojarzenia jakie przychodzą mi na myśl gdy na niego patrzę, to czekolada, karmel i wszystkie słodkości... 
Mam nadzieję, że zachęciłam Was do zrobienia lub chociaż obejrzenia makijażu, który zobaczycie niżej ;) Jak zwykle jestem ciekawa z czym Wam kojarzy się takie zestawienie kolorystyczne? Koniecznie dajcie znać!




Makijaż idealnie pasuje do każdego koloru oczu - do niebieskiego, brązowego, piwnego, zielonego, szarego i wszystkich innych jakie tylko jesteście w stanie wymyślić. Brązy i beże są bardzo uniwersalnymi kolorami, więc każda z nas może śmiało z nimi eksperymentować!





Kosmetyki, których użyłam do wykonania makijażu:

TWARZ:
- podkład Pierre Rene "Skin Balance", 20 Champagne,
- puder ryżowy Pierre Rene, no.00,
- korektor pod oczy Manhattan "Wake up concealer", 001 Naturelle,
- bronzer KOBO Matt bronzing poder & contouring (ciemniejszy odcień),
- korektor punktowy Manhattan Cover Stick, odcień 1 naturelle,
- utrwalacz do makijażu INGLOT,
- rozświetlacz KOBO (chłodniejszy odcień),
- róż z palety NYX Beauty School Dropout,

USTA:
- NYX Lingerie, 01 HONEYMOON,

BRWI:
- czarny cień do powiek INGLOT 391,

OCZY:
- wszystkie cienie do powiek z palety NYX Beauty School Dropout,
- tusz do rzęs Miss Sporty, Studio Lash Dark Lasher Mascara, 001 extra black,
- kredka do oczu HEAN Hypoallergenic eye pencil ECRU,




Instrukcja wykonania makijażu "krok po kroku":
1. Nad załamaniem powieki nakładam jasny karmelowy cień i dokładnie go blenduję.
2. W zewnętrznym kąciku oka, na górnej i dolnej powiece, nakładam ciemny karmelowy cień do powiek.
3. W zewnętrznym kąciku oka na górnej i dolnej powiece nakładam odrobinę czekoladowego cienia do powiek.
4. W wewnętrznym kąciku oka - omijając sam kącik - nakładam cień w kolorze czekolada/bordo.
5. W wewnętrznym kąciku oka nakładam jasny cień w kolorze ecru.
6. Linię wodną oka zaznaczam kredką do oczu w kolorze ecru.
7. Tuszuję rzęsy mascarą.


Zachęcam też do doklejenia kępek sztucznych rzęs lub rzęs na pasku. Dzięki temu otworzycie oko, wydłużycie rzęsy, a Wasz makijaż będzie jeszcze bardziej zachwycał!




Makijaż możecie wykonać na imprezę, wesele, kolację czy jakąkolwiek inną imprezę, na której chcecie wyglądać wyjątkowo i przyciągać uwagę. Jestem pewna, że wszyscy będą zachwyceni Waszym wizerunkiem!



Pytanie do Was: Częściej używacie brązów i kremów czy stawiacie na odważne i elektryzujące kolory? U mnie to chyba zależy od dnia - czasem lubię namalować coś delikatnego, a kiedy indziej mam ochotę na przyciągające żywymi kolorami spojrzenie! 

Do następnego posta!

17 komentarzy:

  1. lubię brązy :) raczej poza tego typu kolory nie wychodzę :D
    piękny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja akurat do brązów do niedawna nie byłam przekonana, ale coraz częściej ich teraz używam :)

      Usuń
  2. Piekny makijaż! Nad Honeymoon się zastanawiałam, ale chyba musi być mój!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie to moja ulubiona pomadka :3

      Usuń
  3. Śliczny :) Chętnie wypróbuję go na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Udanego malowania życzę!

      Usuń
  4. Taki makijaż również kojarzy mi się z zachodzącym słońcem :) Opalenizna, letnia sukienka i spacer bosymi stopami po plaży :) Szminka przepiękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam brązy ale jeszcze dodałbym ciut złota aby go rozświetlić, ale oczywiście makijaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, złoto by tutaj pięknie pasowało :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny makijaż. Uwielbiam odcienie brązu i miedzi na oczach. Często używam także delikatnego różu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

      Usuń
    2. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  7. Uwielbiam brązy :D szminka na Tobie prezentuje się świetnie i wyjątkowo, sama wiem, że dla mojej karnacji to zabójstwo :D a więc zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń