poniedziałek, 20 czerwca 2016

Fake Tattoo

Kiedyś marzyłam o tym, żeby zostać tatuażystką i otworzyć swój własny salon tatuażu. Na swoim koncie mam nawet już pierwszy prawdziwy tatuaż, którego projekt wykonałam dla znajomej. Prawdą niestety jest to, że wykonałam jedynie projekt, a tatuaż wykonał już profesjonalny tatuażysta. 
Wreszcie jednak mogę wrócić do mojego marzenia i tworzyć sztuczne tatuaże. Chociaż odrobinę wczuję się w rolę tatuażysty. Jestem ciekawa czy spodoba Wam się moja czaszka z kolorowym smokiem...










Jak wyżej wspomniałam - chciałam zostać tatuażystką. W sumie, to mogłabym pracować w każdym zawodzie, który dotyczy malowania na człowieku. Po jakimś czasie poczułam jednak, że to wizaż i charakteryzacja jest czymś, czym chcę się zajmować, a tatuowanie odeszło na dalszy plan.
Wracam do tatuażu, ale tego "fake". Na pierwszy rzut poszedł smok z czaszką. Chyba już wiecie, że czaszki, to mój ulubiony temat?






Do wykonania tego sztucznego tatuażu użyłam cienkopisów w różnych kolorach i... To wszystko. Niesamowite jak łatwo można stworzyć taki tatuaż. Projekt tatuażu powstał trochę wcześniej na kartce i pomyślcie jak trudno było przenieść go na skórę ;)

(Cienkopisy bardzo łatwo schodzą ze skóry i nie pozostawiają po sobie żadnego śladu).

_________________________________________


Podoba Wam się ta charakteryzacja? 
Lubicie tatuaże? Może posiadacie jakieś na swoim ciele? Dajcie znać ;) Kiedyś bardzo chciałam mieć biały tatuaż, ale jakoś zeszło mi na to ciśnienie i na razie o tym nie myślę...



12 komentarzy:

  1. Ja sama chcę tatuaż :) jeszcze tylko nie wiem dokładnie jaki.. :) pomysł z zrobieniem go z cienkopisów jest dobry bo mając taki sztuczny tatuaż zobaczę jak się w nim czuje i czy aby napewno chcę w tym miejscu które wybrałam :)
    Czaszka z smokiem wyszła ci bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Też myślę, że powinno wykonywać się tatuaż "próbny" :)

      Usuń
  2. Już piszę to chyba któryś raz, ale gratuluje talentu! Z takim talentem to nawet możesz mieć nie tylko studio, ale i większe horyzonty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać :) Za każdym razem :)

      Usuń
    2. Mam tatuaż na przedramieniu i myslę, że kiedyś zrobię kolejny. Żałuję, że nie mam takiego talentu, aby tworzyć chociażby tak ładne sztuczne tatuaże :)

      Usuń
    3. Myślę, że wszystko jest do wyćwiczenia ;)

      Usuń
  3. Mam dwa tatuaże. :)
    Powinnaś teraz myśleć o karierze tatuażystki... Kto wie, może by się udało? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko umiem namalować, więc mogłoby się to źle skończyć :D Jakie tatuaże posiadasz? Jeśli można wiedzieć :)

      Usuń
  4. Całkiem nieźle wyszło, w pierwszej chwili myślałam że to prawdziwy. Ja tam za czaszkami nie przepadam, preferuję coś bardziej optymistycznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja dusza jest chyba bardzo mroczna, bo uwielbiam wszystko co straszne :) Optymistyczny też niedługo się pojawi!

      Usuń