wtorek, 21 czerwca 2016

Demoniczne złoto

W dzisiejszym poście mam przyjemność przedstawić Wam moją (aktualnie) ukochaną pracę. Makijaż artystyczny z wykorzystaniem złota, to coś co pokochałam i na pewno wykorzystam te błyskotki jeszcze nie jeden raz. Wyszło demonicznie pięknie, seksownie, tajemniczo i odrobinę groźnie. Jestem pewna, że Wy też nie będziecie mogli oderwać wzroku od tej pracy. Ja nadal nie mogę! ;)













Makijaż artystyczny, to coś w czym mogę się spełnić. Mam milion pomysłów na sekundę, ale nie zawsze mam czas żeby je wykonać. Kiedy już uda się stworzyć coś pięknego - nie mogę się powstrzymać żeby Wam to pokazać. 

Tym razem przedstawiam Wam moją demoniczną piękność w złocie, która hipnotyzuje swoim wyglądem. Nie sądziłam, że praca wyjdzie aż tak dobrze ponieważ miałam bardzo pechowy dzień podczas wykonywania sesji. Jednak się udało!




Do wykonania tego makijażu wykorzystałam płatki złotej folii, które kupiłam w sklepie dla plastyków. Niedawno odkryłam, że nie mogę wchodzić do sklepów dedykowanych plastykom lub pracom typu "handmade". Dlaczego? Zawsze wychodzę stamtąd obładowana, a mój portfel jest w opłakanym stanie.

Oprócz złotej folii, która zrobiła "połowę roboty", postawiłam też na konturowanie twarzy, które przeciągnęłam na włosy. Efekt osiągnęłam kremowymi farbami od Makeup For Ever i cieniami do powiek tej samej marki.
Wyraziste rozświetlenie, to sprawa połyskujących pigmentów. Zależało mi na tym aby widoczna była gra świateł. 





Modelka: Eleonora Jaroszczynko
Zdjęcia: Jakub Karwala
Make-up/fryzura: Ewa Wronka/Blackarrot


Założeniem makijażu było stworzenie kobiety silnej, wojowniczej, odważnej i przyciągającej uwagę. Faktycznie wyszło dość demonicznie, ale uważam to za plus! ;)
Co sądzicie o tej pracy? Dajcie znać w komentarzach!

__________________________


P.S. Jeśli jesteście zainteresowani zakupem złotej folii, to lepiej szukajcie w Internecie. Ja swoją kupiłam na www.creativehobby.pl i dzięki temu dużo zaoszczędziłam. Kupiłam dwa opakowania za tą samą cenę, za którą kupiłabym jdno opakowanie w sklepie stacjonarnym :)
Dostępne są różne rodzaje folii. Można kupić płatki lub całe "kartki", które mienią się na różne odcienie. Genialnie sprawdzają się w makijażu!

Do następnego posta!


34 komentarze:

  1. Coś niesamowitego! Zdjęcie z zamkniętymi oczami mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ileż kreatywności jest w Tobie! Ten makijaż to prawdziwe dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Bardzo miło mi czytać taki komentarz <3

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem :) Powinnaś przygotowywać makijaż na wybiegi lub występy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity efekt - aż ciężko oderwać wzrok!!!! Brawo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca - podziwiam niesamowity kunszt i fantastyczny projekt :-)Bardzo chętnie przyjrzę się kolejnym pracom :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać i mam nadzieję, że kolejne prace będą podobały się tak samo jak ta :)

      Usuń
  6. Praca jest świetna :) Masz farta, że robisz to, co lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, makijaz fenomenalny :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :* jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Na pewno się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie to wygląda, boskie zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mogę oderwać wzroku! :O aż dodałam do obserwowanych! :) pozdrawiam Cię i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    kreconowlosaa.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się u mnie spodobało :) Wpadnę do Ciebie na pewno!

      Usuń