środa, 1 czerwca 2016

Brokatowa geometria

Brokat i geometria wydają się bardzo skomplikowane, a zwłaszcza w połączeniu. Zanim zaczęłam tworzyć ten makijaż właśnie tak myślałam. Okazało się jednak, że brokat nie jest tak trudny w obsłudze, a odrobina cierpliwości daje tworzyć geometryczne wzory. Jeśli chcecie wiedzieć jak łatwo przykleić trwale brokat do ciała, to zapraszam do posta!














Co się dzieje kiedy w ręce wpadną mi kolorowe brokaty? Możecie sprawdzić to niżej. 

Do tej pory raczej wystrzegałam się geometrycznych wzorów i linii, ponieważ wydawały mi się niemożliwe do zrobienia. Wydawało mi się, że moje dłonie zbyt drgają na takie zabawy. 
W końcu podjęłam się wykonania tej pracy i wyszło genialnie!


Mogę spokojnie napisać, że brokaty i geometryczne wzory nie są mi już straszne! A jak jest z Wami? 







Jeśli chcecie wiedzieć jak przykleić brokat do skóry, to zerknijcie na kilka wskazówek, które dla Was przygotowałam!

Sposoby na przyklejenie brokatu:
1. Spryskaj daną część ciała utrwalaczem do makijażu/lakierem do włosów i wklepuj brokat zanim płyn na skórze wyschnie.

2. Nałóż na daną część ciała tłustą farbę do ciała, a następnie wklepuj brokat do farby.

3. Nałóż na daną część ciała błyszczyk i wklepuj do niego brokat.

4. Zmieszaj brokat z żelem do włosów (w przypadku gdy chcesz nakładać go np. na włosy).

5. Posmaruj daną część ciała kremem i wklepuj w niego brokat.

... lub po prostu kup specjalny krem do aplikacji, rzęs i brokatów :)



Mam nadzieję, że ten makijaż podoba Wam się tak bardzo jak mi! Może zainspirowałam Was do pracy z brokatami? Dajcie znać w komentarzach!



12 komentarzy:

  1. Łał, efekt jest powalający! Wygląda to świetnie! Ja raczej nie miałabym cierpliwości do robienia takich makijaży. Ale Ty rób to dalej bo świetnie Ci to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać <3 Dziękuję :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie próbowałam zrobić takiego cuda :) Fioletowy odcień podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas spróbować! Też ostatnio mam jakiegoś fioła na punkcie fioletu :)

      Usuń
  3. Piękny artystyczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, brakuje mi tylko zdjęcia z otwartymi oczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat z otwartymi deformował się wzorek :<

      Usuń