niedziela, 5 czerwca 2016

Alicja w Krainie Czarów

Przedstawiam Wam moją kolejną próbę z body paintingiem. Tym razem jest bajkowo, a konkretniej - wybrałam bajkę "Alicja w Krainie Czarów". Kiedy byłam małą dziewczynką, bardzo lubiłam tą bajkę. 
Alicja w Krainie Czarów, to idealna inspiracja do stworzenia czegoś niesamowitego, ponieważ jest tam wiele niezwykłych motywów. Chcecie wiedzieć jak mi wyszło?













Jak już wspomniałam wyżej - Alicja w Krainie Czarów, to bajka, z którą miałam w dzieciństwie dużo styczności. Teraz do kin wchodzi "Alicja po drugiej stronie lustra", dzięki czemu przypomniałam sobie o tej bajce. Postanowiłam stworzyć jakiś body painting.

Znajdziecie na nim kartę, zegar, etykietę od eliksiru, muchomory i oczy szalonego kota. Do tego kilka innych motywów. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)








Wykonanie tej pracy zajęło mi ponad 2 godziny. Body painting, to bardzo czasochłonne malowidła. 

Jak Wam się podoba? Dajcie znać w komentarzach :)


12 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda. Moja wyobraźnia ruszyła że takie dzieło pięknie by wyglądało na całym ciele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ale niestety wykonanie na całym ciele zajęłoby kilka godzin, a na to niestety nie mam czasu :(

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Właśnie tak! Bardzo podobają mi się takie tatuaże!

      Usuń
  3. Rewelacja! Jak prawdziwy tatuaż:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, jestem pod wrażeniem! :D

    OdpowiedzUsuń