poniedziałek, 16 maja 2016

Makijaż ślubny z goździkami

Kolejna sesja zdjęciowa - tym razem tematem był makijaż ślubny. Wybrałam wersję romantyczną, z kwiatami i w ciepłych, cukierkowych kolorach. Takie delikatne klimaty przemawiają do mnie najbardziej. Chciałam pokazać Wam jak można zgrać makijaż z innymi ozdobami we włosach czy na sukni. Jestem ciekawa czy moja bordowo - różowa wersja makijażu ślubnego przypadnie Wam do gustu!













Makijaż ślubny, to chyba najważniejszy makijaż w życiu kobiety. W dniu ślubu wszystko musi być idealne - suknia, sala, kwiaty, fryzura i makijaż. Makijaż jest najważniejszy, ponieważ to dzięki niemu kobieta czuje się jeszcze piękniejsza niż jest, ma większą pewność siebie, a wszystkie jej zalety są podkreślone.

Makijaże ślubne mogę podzielić na eleganckie i romantyczne. Eleganckie, klasyczne makijaże są ładne i lubię je tworzyć. Jeśli miałabym jednak wybrać, który makijaż bardziej do mnie przemawia, to wybrałabym styl romantyczny.
Delikatne lub soczyste kolory, bez kreski, dziewczęce, nadające świeżości, ożywiające wyraz twarzy... Idealne! Do tego jeszcze wianek we włosy, delikatna gładka lub koronkowa sukienka i romantyczny look jest gotowy.






Fryzura powstała z loków zakręconych na stożkowej lokówce, a następne skręconych w spirale, które przypięłam wsówkami. Stworzyłam dużą burzę loków. Na szczycie głowy zrobiłam przedziałek na boku głowy, a pozostałe włosy natapirowałam żeby odbić je od nasady. Całej fryzurze nadały uroku goździki, które wpięłam za lewym uchem mojej pięknej modelki.




Moją śliczną modelką była Asia, z którą znam się od kilku lat i nieraz już dla mnie pozowała. Do tej pory co prawda w makijażach artystycznych, ale tym razem namówiłam ją na bardziej "normalną" wersję. To właśnie dzięki niej ta sesja wyszła tak cudownie :) 


Stylizacja/fryzura/makijaż: Ewa Wronka/Blackarrot

Zdjęcia: Jakub Karwala

Modelka: Joanna Pająk


Jestem ciekawa jak podobają Wam się takie romantyczne makijaże. Lubicie takie klimaty? Może wolicie coś bardziej glamour? Dajcie znać w komentarzach :)


18 komentarzy:

  1. Makijaż piękny. Bardzo dużo uroku dodają kwiaty :) Asi pasuje taka fryzurka :) ale np ja osobiście np ja osobiście lepiej się czuję w luźnych włosach tzn np boki gładko, góra podniesioa a reszta rozpuszczona lub porobione loki i gdzie nie gdzie kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki romantyczny look :) Też bardzo lubię rozpuszczone włosy :)

      Usuń
  2. Ale cudo!
    Zakochałam się w tym makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow piękne!! :) Tak słowiańsko! A ja kocham takie klimaty, może dlatego też tak mi się skojarzyło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, wyszło dość słowiańsko :D Też lubię te klimaty!

      Usuń
  4. Piękny makijaż :) Sama za rok biorę ślub i rozglądam się powoli za jakąś stylizacją makeup i fryzura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może podrzuciłam jakiś pomysł? :)

      Usuń
  5. Ten pieprzyk to naturalny ? :)
    Wszystko mi się podoba i oczy i fryzura i te kwiaty we włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pieprzyk naturalny :) Bardzo zależało mi żeby makijażem go nie zakryć, ponieważ dodaje dużo uroku :)

      Usuń
  6. Przepiękny makijaż ;) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń