sobota, 14 maja 2016

Kosmiczna awangarda

Awangarda w tym poście może być nawet lekko komiczna, a nie kosmiczna. Najważniejsze jednak jest to, że mogę pochwalić się kolejną charakteryzacją mojego autorstwa - tym razem wykorzystanie sztucznej łysiny. Niezwykle pracochłonna praca i to nie tylko dlatego, że trzeba na głowę nałożyć sztuczną łysinę. Do tej pracy własnoręcznie stworzyłam mini kapelusz oraz krezę. Jesteście ciekawi jak wyszło? Mam nadzieję, że tak!












Łysina, to jeden z trudniejszych tematów z jakimi do tej pory miałam do czynienia. Wiadomo, wszystko jest do zrobienia, ale podczas wykonywania łysin mogłam się wiele nauczyć. Zacznę od tego, że przyklejenie takiej sztucznej łysiny wymaga bardzo dużo precyzji, wyczucia i delikatnych ruchów. Moja cierpliwość przeszła wielką próbę ;)
Aplikacja kosmetyków na łysinę również wymaga ogromnej delikatności i precyzji. Jeden mocniejszy, nietrafiony ruch i cienka błona tworząca czepek pęka, a pracę możemy zacząć od nowa.

Jestem pewna, że temat łysin będzie gościć u mnie dość często, ponieważ bardzo spodobała mi się ta charakteryzacja. Jestem zachwycona tym, że mam tak dużo miejsca na makijaż. Kiedy znikną włosy, mogę przejść z makijażem na całą głowę - mega fajna sprawa!




Wcześniej wspomniałam już, że ta praca zajęła mi bardzo dużo czasu. Oprócz tworzenia projektu makijażu i łysiny, wymarzyłam sobie też śmieszny kapelusik i krezę.
Wykonanie tych dwóch rzeczy zajęło mi dwa długie wieczory, ale wydaje mi się, że jak najbardziej się opłacało. Wyszło świetnie! 

Może zastanawiacie się dlaczego awangarda jest komiczna lub kosmiczna? Komicznie wyszło, ponieważ ten kapelusz mnie bawi. W połączeniu z tym makijażem wyszło dość "klaunowato" (jest takie słowo?). Kosmiczna wydaje mi się gdy patrzę na sam makijaż. Kojarzy mi się z jakąś kosmitką zamieszkującą planetę Wenus :)







Do wykonania tego makijażu użyłam:
- Make Up For Ever - Face & Body Cream Color: 324 Pearly Pink i 307 Cold Red,
- Make Up For Ever - Diamond Powder: 3 Blanc Mauve,
- Make Up For Ever - Aqua Black Waterproof Cream Eye Shadow: 1 Black,
- Make Up For Ever - czerwony i fioletowy cień (nie jestem w stanie napisać który),


Na koniec chciałam podziękować mojej modelce - Paulinie - która musiała wytrwać 6 godzin o głodzie i bez mówienia, ponieważ łysina mogła w każdej chwili pęknąć. Podtrzymywała mnie na duchu gdy miałam już dość, a do tego sprawiła, że makijaż i zdjęcia wyszły cudowne! Dziękuję!


Jak podoba Wam się taka charakteryzacja? Dajcie znać w komentarzach!

7 komentarzy: