wtorek, 5 kwietnia 2016

Vampire Look - makijaż krok po kroku

Makijaż w stylu "Vamp" czyli look, który od niedawna bardzo często na sobie wykonuję. Czy Wy też tak samo jak ja lubicie mroczne i ciemne makijaże oczu? Jeśli tak, to ten post jest dla Was. Zaciekawię Was też tym, że makijaż jest mroczny mimo tego, że prawie w ogóle nie użyłam do niego czerni (a przecież zazwyczaj w mrocznych makijażach ten kolor przeważa). Sprawdźcie to :)













Dawno nie było posta z makijażem "krok po kroku". Musicie mi to jednak wybaczyć, ponieważ mam teraz mało czasu. Staram się jednak pisać dla Was jak najwięcej :) W planach mam makijaż inspirowany kruczymi piórami i kolejny artystyczny w cukierkowych kolorach. 

Tym czasem jednak czas na wampirzy look. Wyżej już wspomniałam, że makijaż tego typu jest od jakiegoś czasu moim ulubionym. Może to dziwne, że lubię takie ostre i trupie makijaże - zwłaszcza, że mam bardzo bladą, bialutką cerę?
No, ale co ja poradzę na to, że pokochałam ciemno wiśniową pomadkę od Wet'n'wild i non stop jej używam...? :)





Makijaż pięknie podkreśla zielone, brązowe, piwne i szare oczy. Jeśli więc jesteś posiadaczką takiego koloru i nie boisz się odważnych i mrocznych makijaży, to ta propozycja jest dla Ciebie!

Makijaż nadaje tajemniczości, jest mroczny i dodaje "pazura". Sprawia, że kobieta czuje się w nim seksownie i zwraca na siebie uwagę.




Kosmetyki, których użyłam do wykonania makijażu:

TWARZ:
- podkład Rimmel "Match Perfection", odcień 010 Light Porcelain,
- puder ryżowy Pierre Rene, no.00,
- korektor pod oczy Manhattan "Wake up concealer", 001 Naturelle,
- bronzer KOBO Matt bronzing poder & contouring (ciemniejszy odcień),
- korektor punktowy Manhattan Cover Stick, odcień 1 naturelle,
- utrwalacz do makijażu INGLOT,
- rozświetlacz I Heart Makeup "Goddess of Love",
- róż matowy z paletki do konturowania HEAN Face Contour Mix,

USTA:
- pomadka Wet'n'wild "Cherry bomb",

BRWI:
- czarny cień do powiek INGLOT 391,

OCZY:
- cień do powiek kość słoniowa INGLOT 353,
- czarny cień do powiek INGLOT 391,
- tusz do rzęs Miss Sporty, Studio Lash Dark Lasher Mascara, 001 extra black,
- biały i kremowy (z drobinkami) cień do powiek paleta Neutral Eyeshadow Palette od Wibo: "Light Fantasy", "Sparkling Nude",
- brązowy i bordowy cień do powiek - paleta I Heart Makeup "I Heart Chocolate" : "Piece Me Together", "What A Way to Go",




Ten brązowy cień, który przeważa na powiece jest jednym z moich ulubionych! Nie jest to zwykły brąz, ponieważ posiada bardzo dużo złotych drobinek. Cudownie wygląda na oku :)
Z kolei bordowy cień, to bardzo ciekawy kolor. Mogłabym napisać, że dziwny. Czasem wydaje się czekoladowy, a czasem wpada w bordo. Zdecydowanie to lubię! 

Jeśli jesteście ciekawi palety cieni do powiek od Wibo, to wejdźcie TUTAJ. Jeśli spodobała Wam się pomadka w kolorze ciemnej wiśni, to znajdziecie ją TUTAJ.




Instrukcja wykonania makijażu krok po kroku:
1. Na całą powiekę górną i nad jej załamanie (z wyjątkiem wewnętrznego kącika oka) nakładam brązowy cień do powiek ze złotymi drobinkami.
2. W zewnętrznym kąciku oka, na brązowy cień i na dolnej powiece nakładam bordowy cień do powiek. 
3. Na bordowy cień do powiek (na dolnej powiece) nakładam czarny cień - tak, aby było lekko widać bordowy. Na górnej powiece czarnym cieniem tworzę krótką kreskę - jakby eyelinerem  - na linii rzęs.
4. W wewnętrznym kąciku oka nakładam połyskujący kremowy cień do powiek. 
5. Sam wewnętrzny kącik zaznaczam odrobiną białego cienia do powiek, aby go rozświetlić.
6. Linię wodną oka zaznaczam czarną kredką do oczu.
7. Rzęsy tuszuję mascarą.

Jeśli lubicie, to zachęcam do przyklejenia sztucznych rzęs lub kępek, dzięki czemu oko stanie się większe, jeszcze bardziej wyraziste i efektowne. 




Jak podoba Wam się taki makijaż? Jestem pewna, że na pewno znajdzie się tutaj jakaś miłośniczka wampirzych makijaży! Nie jestem jedyna?


17 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba! Szkoda, że ciemne usta mi nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też do niedawna sądziłam, że mi nie pasują... A jednak się myliłam :)

      Usuń
  2. Nice makeup!!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie by było gdybyś nagrała filmik z makijażami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo nad tym już myślę, ale muszę dopiero zakupić odpowiedni sprzęt do tego :) Jeszcze mnie zobaczycie! :)

      Usuń
  4. Świetny makeup, a pomysł z nagrywaniem bardzo fajny :) Bardzo mi się podobają Twoje brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może nagrywanie faktycznie ma sens, skoro tak piszecie :D

      Usuń
  5. Piękne brwi! Ja nad swoimi nie potrafię tak zapanować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś nie umiałam. Dojście do tego efektu zajęło mi 4 lata :D

      Usuń
  6. Makijaż cudowny!~:) Piękne brwi!

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy moim typie urody pewnie byłaby to zbyt mocna wersja, ale czasami kazdy potrzebuje czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń