czwartek, 14 kwietnia 2016

Makijaż w soczystych kolorach (krok po kroku)

Kolejny makijaż w kolorach. Chyba każdy marzy o ładnej pogodzie, więc ja natchniona wczorajszym słonecznym dniem, stworzyłam dla Was makijaż 'krok po kroku' w letnich, ciepłych kolorach. Połączenie kolorów jest dość wybuchowe, ale myślę, że Wam się spodoba. Propozycja idealna dla brązowych, piwnych i zielonych oczu - jeśli znalazła się tutaj posiadaczka takiego koloru oczu, to zachęcam do wypróbowania makijażu na sobie!












Dzisiejszy makijaż będzie idealny dla brązowych, piwnych i zielonych tęczówek (o czym wcześniej wspomniałam), więc jeśli posiadaczkom takich kolorów oczu spodobało się takie połączenie kolorów, to zachęcam do wypróbowania makijażu na sobie. Niżej znajdziecie dokładną instrukcję wykonania makijażu krok po kroku.





W tym makijażu połączyłam krem, brąz, czerwień, pomarańcz, łosoś i żółty. Połączenie może wydawać się dość odważne, wybuchowe, a niektórzy pewnie są przekonani, że połączenie tych kolorów razem jest niemożliwe. Chciałam rozwiać wszelkie wątpliwości i pokazać Wam, że niebezpieczna czerwień wcale nie musi być taka zła :)

Większość kobiet rezygnuje z czerwieni na oku, ponieważ wydaje im się, że oko jest zaczerwienione, wygląda niezdrowo i uwydatnia ich cienie pod oczami. Jaki jest mój sposób na uniknięcie tych problemów? Stosowanie czerwieni z niedużych ilościach!
Tak piękny kolor musi pojawić się chociaż w niewielkiej ilości na oku!




Instrukcja wykonania makijażu krok po kroku:
1. W wewnętrznym kąciku oka nakładam jasny kremowy cień, lekko połyskujący.
2. Na środku powieki nakładam cień w kolorze łososiowym. 
3. W zewnętrznym kąciku oka i na dolnej powiece nakładam brązowy cień do powiek. Wszystkie dotychczas nałożone cienie dokładnie ze sobą blenduję. Staram się też rozblendować granice, w których cienie się kończą.
4. Na granicy łączącej cień brązowy z łososiowym (na ruchomej powiece) nakładam odrobinę czerwonego cienia do powiek.
5. Na środku powieki ruchomej nakładam niewielką ilość mocno pomarańczowego cienie do powiek. Nakładam ten kolor również na środku dolnej powieki.
6. W wewnętrznym kąciku oka nakładam żółty cień do powiek.
7. Wewnętrzny kącik oka rozjaśniam odrobiną białego cienia do powiek.
8. Linię wodną oka zaznaczam brązową kredką do oczu.
9. Tuszuję rzęsy.

Jak zwykle przypominam o sztucznych rzęsach. Jeśli jesteście ich fankami, to zachęcam do przyklejenia ich też w tym makijażu. Otrzymacie dzięki nim jeszcze lepszy efekt :)




Kosmetyki, których użyłam do wykonania makijażu:

TWARZ:
- podkład Rimmel "Match Perfection", odcień 010 Light Porcelain,
- puder ryżowy Pierre Rene, no.00,
- korektor pod oczy Manhattan "Wake up concealer", 001 Naturelle,
- bronzer KOBO Matt bronzing poder & contouring (ciemniejszy odcień),
- korektor punktowy Manhattan Cover Stick, odcień 1 naturelle,
- utrwalacz do makijażu INGLOT,
- rozświetlacz I Heart Makeup "Goddess of Love",
- róż matowy z paletki do konturowania HEAN Face Contour Mix,

USTA:
- pomadka Pierre Rene Hydro Elegance: "Poppy",

BRWI:
- czarny cień do powiek INGLOT 391,

OCZY:
- cień do powiek kość słoniowa INGLOT 353,
- biały, kremowy i ciemniejszy brązowy cień do powiek z palety Wibo Neutral Eyeshadow Palette: "light fantasy", "magic touch", "warm soil",
- tusz do rzęs Miss Sporty, Studio Lash Dark Lasher Mascara, 001 extra black,
- cienie w kolorach" żółty i pomarańczowy - no name,
- czerwony cień do powiek - FM Group,
- łososiowy cień do powiek z palety Sleek iDivine "Oh So Special": "Ribbon",




Jak podoba Wam się dzisiejszy makijaż? Jestem ciekawa czy lubicie takie odważne kolory na oczach. Dajcie znać w komentarzach! :)


24 komentarze:

  1. Jakie ładne soczyste kolorki. Wiosna pełną parą, widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! U mnie może być nawet lato :D

      Usuń
  2. Czuje wiosnę!! Przepięknie!! :D Ta paletka z Wibo musi, no po prostu musi, być moja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż, bardzo ładnie Ci w nim :) ja trochę boję się kolorów na oku i raczej stawiam na klasykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na co dzień nie używam dużej ilości kolorów :)

      Usuń
  4. Wiosennie :) Pasują Ci takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, świeży, wiosenny makijaż w pięknych kolorach! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Możesz się śmiać ale jeszcze nigdy nie miałam na sobie sztucznych rzęs :D makijaż jest genialny, do moich brązowych oczu pewnie by pasował. Jestem ciekawa jakbym się w nim czuła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam zaledwie 2 razy... I to nie wyszłam w nich z domu :D Mam za małe oczy i wydaje mi się, że żadne mi nie pasują :< Makijaż jak najbardziej trzeba wypróbować!

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba ten makijaż! Wyglądasz w nim ekstra!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie makijaże ale na kimś :) Ja sama bym nie umalowała się tak bo się nie czuje komfortowo w takich kolorach jestem wierna nudziakom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na co dzień stawiam na kolory nude :)

      Usuń
  9. Podoba mi się, ale zrezygnowałabym z kredki na linii wodnej, no ale to moje takie "ale" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego :) Mi bardziej podoba się lekko mroczny i nadający tajemniczości akcent w postaci ciemnej linii wodnej :)

      Usuń
  10. Śliczny, soczysty makijaż :) kolejny raz nie mogę się "napaczeć" na Twoje brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki piękny makijaż , bardzo mi się podoba! Muszę się do Ciebie zgłosić na jakieś malowanko :D Naprawdę masz zdolne rączki :D
    Tymczasem obserwuję, w wolnej chwili zapraszam do mnie :) Jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj - będzie mi baardzo miło! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać :) Wpadnę na bloga na 100%!

      Usuń
  12. Idealny !! Nie mogę się napatrzeć na Twoje cuda !!

    OdpowiedzUsuń