piątek, 1 kwietnia 2016

Makijaż artystyczny inspirowany kwiatami

Od jakiegoś czasu dodaję tutaj prawie same makijaże artystyczne. Mam tyle pomysłów, na te zwariowane malowidła, że nie nadążam ich malować. Dzisiaj przedstawiam Wam makijaż, który inspirowany jest kwiatami i zwiewnymi kształtami. Bardzo tęsknię za ciepłem, latem... Jesteście ciekawi jak makijaż wygląda z bliska? Ja jestem ciekawa co na nim widzicie!













Niedawno jedna z moich czytelniczek poprosiła mnie o stworzenie makijażu artystycznego z wykorzystaniem kwiatów - spokojnie, to jeszcze nie ten. Mam kilka pomysłów na wykorzystanie kwiatów w takim makijażu, ale to jeszcze nie jest to. Pozostaje mi prosić o cierpliwość i zadowolić się tym malowidłem. Kwiaty, to jednak skomplikowana sprawa w takich makijażach :)


Jak wyżej wspomniałam - makijaż kojarzy mi się z kwiatami lub motylami. Jak zwykle czekam na Wasze skojarzenia w komentarzach.






Do makijażu w większości użyłam cieni no name lub cieni marki INGLOT. Do tego eyeliner z Eveline i różowy cień do powiek z paletki High Definition od Hean, o której niedawno Wam pisałam (wpis znajdziecie TUTAJ). Na ustach pomadka Makeup Revolution "Racing Heart".


Jak podoba Wam się dzisiejsza propozycja makijażu artystycznego?


Zapraszam Was na FACEBOOK i INSTAGRAM, bo podobno kto nie ma tam kont - nie istnieje :)


15 komentarzy:

  1. Spełniasz życzenia czytelniczek? To ja poproszę o makijaż z motywem czarnych kruczych piór :) Twój makijaż, jak zawsze zresztą, jest przepiękny i dopracowany w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Czy spełniam życzenia czytelniczek? Jeśli są to życzenia, które jestem w stanie spełnić, to jak najbardziej tak :) Postaram się namalować coś z tym motywem - daj mi jednak trochę czasu, proszę. Ostatnio mam bardzo dużo pracy :)
      Tak w ogóle, to tematyka, którą podsunęłaś jest idealna dla mnie. Całe życie w ptasich klimatach - mam na nazwisko Wronka :D

      Usuń
    2. Hahaha! Wbrew pozorom nie inspirowałam się Twoim nazwiskiem :D Czekam cierpliwie na piórka w takim razie :)

      Usuń
  2. Przepiękny makijaż - ta precyzja... nie mogę oderwać oczu od tych kwiatów :) brawo!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Popieram inspirację piórami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą pióra! Dajcie mi tylko odrobinę czasu :)

      Usuń
  4. Piękny! Czysty, estetyczny - cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać :) Dziękuję!

      Usuń
  5. makijaż świetny, natomiast aby mógł kojarzyć mi się z latem i ciepłem powinny znaleźć się tam pomarańcze, czerwień i zieleń. :) Ten przypomina bardziej zimowy klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy widzi co innego takich makijażach i właśnie to najbardziej w tym lubię :)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń