piątek, 22 kwietnia 2016

HEAN Face Contour Mix

Mini paletka bronzerów i róży od Hean jest produktem, który bardzo przypadł mi do gustu. Od pierwszego nałożenia używam jej już codziennie. Znajdziemy w niej dwa róże - matowy i z drobinkami - oraz dwa bronzery - cieplejszy i chłodniejszy. Bronzery, to nic innego jak genialne pudry brązujące od KOBO. Godna polecenia paletka do konturowania. Jesteście ciekawi?












Paletka do konturowania od HEAN, to mój nowy ulubieniec! Znajdziemy w niej dwa róże - z drobinkami i matowy - oraz dwa bronzery - jaśniejszy i ciemniejszy. 

Bronzery, które znajdują się w tej palecie, to nic innego jak moje ukochane pudry brązujące od KOBO (nic dziwnego, ponieważ Kobo podlega marce Hean). 


Bardzo dobrze się je nakłada, łatwo nabierają się na pędzel, są bardzo wydajne. Pięknie modelują twarz, a ich kolor jest bardzo intensywny. Nie znikają w ciągu dnia. Jedynym minusem tego produktu idealnego jest to, że paletka jest taka mała. Mój pędzel do nakładania różu i bronzera jest większy od tych kwadracików ;(





Jeśli znacie pudry brązujące od KOBO, to nie muszę Wam dużo opowiadać o tych bronzerach. Jeśli jednak nie znacie, to zachęcam do zapoznania się z postem TUTAJ

Róż z drobinkami może pełnić też funkcję rozświetlacza, dlatego właśnie bardzo go polubiłam. Jest delikatny i nie daje przerysowanego efektu po nałożeniu. 
Róż matowy jest trochę bardziej masywny, więc trzeba uważać przy nakładaniu go na twarz - dokładnie tak jak w przypadku bronzera. 

Lepiej porcjować kosmetyk niż zrobić sobie za ciemną plamę na policzku :)






Konsystencja róży i bronzerów jest delikatna i aksamitna. Po nałożeniu na twarz skóra staje się miękka i miła w dotyku. Wyżej wspomniałam już, że po nałożeniu nie znikają w ciągu dnia, nie ciemnieją i nie tworzą się plamy (chyba, że przesadzimy z ilością, lub krzywo nałożymy).

Oprócz używania ich jako produktów typowo do twarzy, można nakładać je także na oczy - zastępując nimi cienie do powiek. Dają bardzo ładny i delikatny efekt, dzięki któremu możemy stworzyć ciekawe makijaże dzienne, a nawet wieczorowe :)


PODSUMOWANIE:

PLUSY:
- aksamitna konsystencja,
- dobra pigmentacja,
- łatwo się je nakłada,
- w ciągu dnia nie znikają,
- można używać ich też jako cieni do powiek,
- po nałożeniu produktu skóra staje się miękka i miła w dotyku,
- nie ciemnieją,
- nie tworzą się plamy,
- wydajne,
- cena,

MINUSY:
- zbyt małe opakowanie,


Bardzo polubiłam tą paletkę i mogę wybaczyć jej nawet małe rozmiary. Aktualnie wyparła pojedynczy puder brązujący od Kobo i w kosmetyczce mam tylko ją ;) Jeśli jeszcze nie znacie tej paletki, to zachęcam do zainteresowania się nią - warto! 


14 komentarzy:

  1. Całkiem przyjemna ta paletka 😊 ja mam kolorówki pełno więc muszę cos zburzyć aby kupic nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne kolory :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś już ją wcześniej widziałam :) Wygląda pięknie :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hean jest coraz bardziej popularny, więc bardzo możliwe, że gdzieś ją już widziałaś :)

      Usuń
  4. Ja bym śmiesznie wyglądała gdybym tak pomazała się tym różem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mają na szczęście więcej plusów niż minusów, ale tak małe opakowanie chyba doprowadzałoby mnie do białej gorączki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to bardzo denerwuje... Nie mogę tam zmieścić pędzli :D

      Usuń
  6. Przyjemnie wygląda :)
    Widzę, że Hean wypuszcza coraz więcej nowości muszę do nich zaglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Hean staje się coraz bardziej popularny :)

      Usuń
  7. Może się skusze :)
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować tą paletkę :)

      Usuń