piątek, 11 marca 2016

WIBO Neutral Eyeshadow Palette

Paleta 15 cieni do powiek od Wibo. Znajdziemy w niej 8 matowych i 7 błyszczących kolorów. Dzięki tej jednej palecie jesteśmy w stanie stworzyć wiele makijaży dziennych i wieczorowych. Dzięki kolorystyce, w której utrzymana jest cała paletka - jest odpowiednia dla każdego koloru oczu. Swoją formą przypomina popularne palety "Tartelette". Czy jest tak cudowna jak się wydaje?













Paleta Neutral Eyeshadow od Wibo, to moja najnowsza paleta w kuferku. Nie zdążyłam jej nawet otworzyć, a już byłam zachwycona jej opakowaniem. Solidna, "tekturowa", piękna szata graficzna. Bardzo przypomina formą The Balm i Tartelette, a zwłaszcza tą drugą.

Nie miałam okazji na żywo zobaczyć palety Tartelette, ale oglądałam ją i czytałam o niej już chyba sto razy i marzę o niej non stop. W palecie od Wibo wnętrze opakowania jest podobne do Tartlette. Nie znajdziemy wytłoczonych nazw w cieniach, a ich kształt jest trochę mniejszy. Z kolei "tekturowe" opakowanie przypomina mi The Balm.

Wcale nie przeszkadza mi to, że jest do nich podobna. Raczej jeszcze przez długi czas nie będę mogła pozwolić sobie na tamte cuda, a tym sposobem mam przynajmniej ich "zamiennik".





W palecie znajdziemy 8 matowych i 7 połyskujących cieni do powiek. Dzięki kolorystyce, w której utrzymana jest cała paletka, może ją kupić każda z nas. Kolory pasują do każdego koloru oczu i uważam, że każda z nas powinna mieć brązy i kremy w swojej kosmetyczce.

Dzięki połączeniu matów i błysku możemy stworzyć zarówno makijaże dzienne jak i wieczorowe. Kolorów jest dużo, dlatego mamy wiele możliwości i możemy stworzyć niezliczoną ilość makijaży.





Jak w większości palet, które pojawiają się na rynku - mamy ciekawe nazwy cieni do powiek. Przyznam, że w moim przypadku jest to bardzo pomocne, ponieważ mogę bez problemu podać Wam nazwę cienia, o który akurat mi chodzi.

Cienie znajdują się w kwadratowych formach i wcale nie są takie małe jak się wydają. Podejrzewam, że dzięki ich wydajności paleta będzie mi służyć przez długi czas :)





Jak wyżej wspomniałam - cienie są bardzo wydajne. Jeśli chodzi o pigmentację, to pozostawia trochę do życzenia. Matowe cienie są całkiem dobre i nie ma z nimi większego problemu. Dobrze wyglądają bez bazy i z bazą. Nie ma problemu z blendowaniem ich.
Cienie połyskujące niestety o wiele lepiej wyglądają z bazą, ponieważ bez niej nie trzymają się idealnie powieki i mogą prześwitywać. Nie zniechęca mnie to jednak i staram się obchodzić z nimi delikatnie. Nakładam bazę, a następnie delikatnie przyklepuję połyskujący cień do powieki.

Cienie mogą się lekko osypywać, kiedy nabierzemy na pędzel zbyt dużą ilość koloru. Mój sposób na uniknięcie takich problemów, to wykonywanie makijażu metodą odwróconą, czyli najpierw makijaż oczu, a później cała twarz. Robię tak zawsze, więc nie są mi straszne żadne cienie :)


Wydaje mi się, że połykujące kolory trudniej nabrać na pędzel... Nie udaje mi się nabrać odpowiedniej ilości. Dobrze nabiera się je palcem.






Nie byłabym sobą, gdybym nie znalazła w palecie kilku ulubieńców, których będę przez jakiś czas używać non stop. Tym razem są to: "secret eye", "sweet toffie", "sparkling nude", "bitter chocolate". 


PODSUMOWANIE:

PLUSY:
- forma i wygląd opakowania,
- nazwy cieni,
- uniwersalność: dobra do makijaży dziennych jak i wieczorowych,
- idealna dla każdego koloru oczu,
- połączenie matów i błysku w jednej palecie,
- kolory,
- pigmentacja matów,
- łatwe blendowanie,
- matowe cienie łatwo nabrać na pędzel,
- cena,

MINUSY:
- słaba pigmentacja połyskujących cieni,
- połyskujące cienie trudniej nabrać na pędzel,




Wydaje mi się, że jeśli ktoś umie "kombinować" z cieniami do powiek - czyli nakładać je na bazę, przyklepywać palcami itd, to paleta będzie bardzo dobra. Jeśli jednak szukacie połyskujących cieni, które są bardzo dobrze napigmentowane i ąltwo siej e nakłada, to niestety musicie szukać dalej. 

Mimo jej minusów i tak cieszę się, że ją mam i na pewno kupiłabym ją jeszcze raz.

Jeśli jesteście ciekawi makijaży, jakie można stworzyć wykorzystując kolory z tej palety, to zapraszam Was TUTAJ i TAM.
Znacie tą paletę? Co o niej sądzicie?

28 komentarzy:

  1. ładna paletka :) szkoda, że się osypują

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka jest ostatnio dość popularna i bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się osypują i pigmentacja połyskujących jest słaba. Jednak się na nią nie zdecyduję .

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej lubię połyskujące odcienie więc paletka raczej nie zachęciła mnie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam na nią ochotę ale teraz mi trochę przeszła

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się :) Swatche świetne. Sama się raczej na nią nie skuszę bo cieni mam, za przeproszeniem, od zarąbania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi odpowiada kolorystyka tej paletki.
    Przypominam o rozdaniu, do zgarnięcia kultowy korektor rozświetlający YVES SAINT LAURENT.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby całkiem fajna, ale chyba brak odpowiedniej pigmentacji perłowych cieni przeszkadzałoby mi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy faktycznie mogą mieć z tym duży problem :(

      Usuń
  9. Ładnie się prezentuje, ale słyszałam, że palety z Wibo mają słabą pigmentację i lubią się osypywać :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory ładne, ale szkoda, że pigmentacja pozostawia wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się prezentuje :) Cienie mogłyby mieć lepszą pigmentację.

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam ta paletkę, ale raczej leży nie używana:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ta paletka i mam ochotę ją kupić :) Sam wygląd tej palety kusi, mam nadzieję, że uda mi się ją znaleźć na promocji -49% w Rossmannie, wtedy cena byłaby idealna :)
    Tak w ogóle to bardzo ciekawy blog, dużo nowości, skrupulatne recenzje, zdecydowanie pozostaję na dłużej :)
    W wolnej chwili zapraszam również na mojego jeszcze raczkującego bloga: http://wkacikuurodowym.blogspot.com/
    Będzie mi bardzo miło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Odwiedzę Cię na pewno!
      Jeśli chodzi o paletę, to za sam wygląd ją uwielbiam. Nie musi być dobra :D

      Usuń