niedziela, 20 marca 2016

Samoloty z papieru - makijaż artystyczny

Kolejny makijaż artystyczny, znowu z kobaltem i turkusem. Muszę przyznać, że był niezwykle pracochłonny, ale za to niesamowicie efektowny i mam nadzieję, że Wam się spodoba. Kolejny raz podchodzę do wypukłych i wklęsłych kształtów - coraz lepiej wychodzi. Widzę w nim papierowe samoloty, a Wy?














Tym razem udało mi się nazwać makijaż - widzę w nim papierowe samoloty, które w podstawówce były jednymi z najlepszych atrakcji w szkole. 
Nie zwalniam Was jednak z podania mi nazw makijażu, które Wam przyjdą do głowy. Zawsze wymyślacie coś fajnego! Mogę na Was liczyć też tym razem?


Jeśli jesteście ciekawi czym wykonałam ten makijaż artystyczny, to zapraszam niżej - gdzie znajdziecie spis kosmetyków.







Kosmetyki, których użyłam do makijażu:
- kredki do oczu HEAN z serii Hypoallergenic: 303 Turquoise, 305 Graphite, 301 Ecru i 304 Aqua Shock - post o nich znajdziecie TUTAJ,
-  niebieski cień z poczwórnej palety HEAN High Definition: 415 Blue Morning,
- kobaltowy i czerwony cień do powiek z palety Makeup Revolution Colour Chaos: "Tom Tom" i "Over-bored",
- biały i czarny cień do powiek z INGLOT,
- turkusowy cień do powiek - no name,
- mascara HEAN Gigant Shock professional XXL Volume - przeczytacie o niej TUTAJ,




Jak podoba Wam się ten makijaż artystyczny? Czekam na odpowiedzi - z czym kojarzy Wam się ten makijaż?


19 komentarzy:

  1. Mi bardziej kojarzy się z morzem lub zorzą polarną :) a gdyby miał odcienie biało, szare i czarne dopatrywałabym się skrzydeł łabędzia :)
    Jako makijaż artystyczny jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż!i piękna kolorystyka. Może jakieś kwiaty następnym razem?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą kwiaty! Nie wiem jeszcze kiedy uda mi się coś zmalować, ale będą :)

      Usuń
  3. Świetny, zazdroszczę ogromnie talentu. Kojarzy mi się z motylami, zupełnie nie wiem z jakiego powodu.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Motyle? Może być i tak :)

      Usuń
  4. O matko, ale talent... Uwielbiam podziwiać takich artystów :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, bardzo pomysłowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy i pomysłowy ! Świetna robota :*

    OdpowiedzUsuń