poniedziałek, 7 marca 2016

Pielęgnujący płyn micelarny Nivea

Nivea pielęgnujący płyn micelarny do cery suchej, który ma za zadanie usuwać makijaż i koić, to aktualnie mój ulubiony płyn micelarny. Dobrze usuwa makijaż twarzy, oczu i ust. Nie podrażnia, nie zmusza do nadmiernego pocierania, nie spina skóry i co najważniejsze - nie jet tłusty! Pomyśleć, że kupiłam go przypadkiem...













Pielęgnujący płyn micelarny Nivea do cery suchej, to ostatnio mój ulubiony produkt do usuwania makijażu. Do tej pory używałam różnych mleczek, płynów dwufazowych i innych specyfików. Jak kocham się malować, tak bardzo nienawidzę demakijażu. 
Dzięki temu płynowi demakijaż wreszcie nie jest dla mnie taki uciążliwy...




Na opakowaniu możemy przeczytać:

Nivea pielęgnujący płyn micelarny do cery suchej. Formuła 3w1 do twarzy, oczu i ust z naturalnym olejkiem migdałowym:
1. usuwa makijaż i skutecznie oczyszcza skórę
2. łagodnie usuwa makijaż oczu i pielęgnuje rzęsy
3. nawilża i koi skórę

Po użyciu skóra jest oczyszczona i niezwykle miękka.
Zawarte w płynie micelarnym cząsteczki zwane micelami działają jak magnes, usuwając makijaż i zanieczyszczenia. Dzięki temu płyn skutecznie i łagodnie oczyszcza skórę bez konieczności pocierania.


Co ja o nim myślę?

Bardzo cieszy mnie to, że nie jest tłusty. Nie znoszę tłustych kosmetyków. Po  nałożeniu ich na skórę czuję jakieś obrzydzenie, dlatego nie używam żadnych oleistych produktów. 
Płyn bardzo dobrze zmywa makijaż twarzy, oczu i ust, co do tej pory przy użyciu innych produktów było u mnie ciężkie. Miałam problem zwłaszcza z tuszem do rzęs - ten produkt dobrze i łatwo go zmywa. Zazwyczaj nie mogłam też domyć czerwonego czy czarnego cienia do powiek (te kolory są najgorsze), a dzięki temu płynowi nie jest to takie trudne.
Nie sprawia, że skóra jest spięta i nie wysusza skóry - kolejny plus. Ma delikatny świeży zapach i jest bardzo wydajny.




Podoba mi się jego opakowanie. Jest zamykane na klik, nie ma szans żeby coś nam się wylało np. podczas transportu w torbie. O wiele bardziej przypadło mi do gustu niż ich stare opakowania z zakrętką. Opakowanie o pojemności 200 ml.

Cena tego płynu w Rossmannie, to 20 zł. Ja akurat kupiłam go na promocji za 9.99 zł


PODSUMOWANIE:

PLUSY:
- wydajny,
- delikatny zapach,
- dobrze usuwa makijaż twarzy, oczu i ust,
- nie podrażnia,
- nie wysusza skóry,
- nie spina skóry,
- cena,

Nie znalazłam chyba żadnych minusów, więc chyba już wiecie, że jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Dzięki niemu mam ochotę się częściej malować :) Znacie go? Lubicie? Może macie innego ulubieńca?


22 komentarze:

  1. No proszę :) Nigdy nie próbowałam tego płynu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nie sprawdzają się kosmetyki nievea ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubię tłustych kosmetyków ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy go nie używałam. moim numerem jeden jest płyn z garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś Garnier bardzo wysuszył moją skórę i od tego czasu jestem do niego bardzo zrażona...

      Usuń
  5. zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam :) Mam złe doświadczenia jeśli chodzi o Nivea w kwestii takiej pielęgnacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam co do Garniera... Kiedyś zafundował mi takie wysuszenie... Nivea mi jeszcze nic złego nie zrobił :)

      Usuń
  7. Nie miałam nigdy, używam tego biedronkowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten biedronkowy jest podobno bardzo dobry :) Muszę się w końcu kiedyś na niego skusić :)

      Usuń
  8. Świetnie, że się sprawdza :) muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używała jedynie z Garniera lub ziaji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Garniera znam i nie lubię, ale Ziaji nie miałam nigdy :) Może muszę sprawdzić czy jest warta uwagi...

      Usuń