czwartek, 10 marca 2016

Makijaż w brązach z odrobiną koralu

Makijaż, który przedstawiam Wam w tym poście, jest idealny dla każdego koloru oczu, więc jeśli tylko Wam się podoba, to zapraszam na instrukcję wykonania "krok po kroku" i zapoznanie się z dokładnym spisem kosmetyków, których użyłam do tego makijażu. Znajdziecie tutaj moją nową paletę NEUTRAL od Wibo, którą uwielbiam!














Niedawno mój kufer został wzbogacony o nową paletę brązów i kremów od Wibo, która podoba mi się najbardziej ze wszystkich moich palet już za samo opakowanie. Niedługo będziecie mogli przeczytać o niej na blogu, ponieważ pojawi się post dotyczący właśnie tej palety. 

Dzisiejszy makijaż, to propozycja odpowiednia dla każdego koloru oczu, ponieważ brązy i kremy, to bardzo uniwersalne kolory. Jeśli podoba Wam się propozycja takiego podkreślenia oka, to - jak już wcześniej wspomniałam -  niżej znajdziecie instrukcję wykonania "krok po kroku".





Makijaż wykonany paletą NEUTRAL EYESHADOW od Wibo, a do tego odrobina koralowego cienia od Sleek. Połyskująca ruchoma powieka i wewnętrzny kącik oka, które dodają wyrazistości i sprawią, że oczy będą wyglądały dziewczęco, a wzrok wydaje się rozmarzony.


Kosmetyki, których użyłam do makijażu:

TWARZ:
- podkład Rimmel "Match Perfection", odcień 010 Light Porcelain,
- puder ryżowy Pierre Rene, no.00,
- korektor pod oczy Manhattan "Wake up concealer", 001 Naturelle,
- bronzer KOBO Matt bronzing poder & contouring (ciemniejszy odcień),
- korektor punktowy Manhattan Cover Stick, odcień 1 naturelle,
- utrwalacz do makijażu INGLOT,
- rozświetlacz I Heart Makeup "Goddess of Love",

USTA:
- pomadka Pierre Rene Hydra Elegance "Poppy",

BRWI:
- czarny cień do powiek INGLOT 391,

OCZY:
- czarny cień do powiek INGLOT 391,
- tusz do rzęs HEAN Gigant Shock proffessional XXL Volume,
- brązowa kredka do oczu HEAN hypoalergiczna kredka do oczu, 308 Dark Brown,
- połyskujący cień w wewnętrznym kąciku oka - paleta Makeup Revolution "Beyond Flawless": "Zorba",
- połyskujący brązowy, brązowy, kość słoniowa - paleta Wibo "Neutral Eyeshadow Palette": "Bitter Chocolate", "Warm Soil", "Naked Look",
- koralowy cień do powiek - paleta Sleek iDivine "Oh So Special": "Ribbon",




Instrukcja wykonania makijażu krok po kroku:
1. Na środek powieki ruchomej i nad jej załamanie nakładam połyskujący brązowy cień do powiek i blenduję jego granice.
2. W zewnętrznym kąciku oka - na powiece ruchomej, nad jej załamaniem i na dolnej powiece - nakładam brązowy cień do powiek o wykończeniu matowym. Blenduję jego granice.
3. W wewnętrznym kąciku oka nakładam jasny, połyskujący cień do powiek.
4. Linię wodną oka zaznaczam brązową kredką do oczu.
5. Na dolnej powiece - między brązowym, a połyskującym cieniem - nakładam odrobinę koralowego cienia do powiek. Blenduję granice cieni.
6. Tuszuję rzęsy mascarą.

Na usta położyłam pomadkę w kolorze koralowym, która nawiązuje do delikatnego akcentu na oczach w tym samym kolorze. Pasować będzie tutaj też jakiś kolor "nude" lub delikatny róż, zbliżony do naturalnego koloru ust. Jeśli nie lubicie pomadek, to wystarczy odrobina błyszczyku.




Jak podoba Wam się taki makijaż? Od jakiegoś czasu jestem zakochana w brązach i chyba przy nich zostanę...


Zapraszam na mój INSTAGRAM i FACEBOOK, jeśli chcecie mnie poznać jeszcze bardziej :) Będzie mi bardzo miło Was tam zobaczyć! 

8 komentarzy: