środa, 16 marca 2016

Makijaż dzienny z odrobiną błękitu


Makijaż dzienny z błękitnym akcentem, który idealnie pasuje do niebieskich, brązowych, piwnych i szarych oczu. Jeśli nie lubicie brązów na powiekach lub stawiacie na mocniejsze podkreślenie oka, to ten makijaż będzie Wam pasował. Zapraszam na instrukcję wykonania makijażu krok po kroku! Makijaż jest bardzo łatwy w wykonaniu :)














Kolejna odsłona makijażu dziennego, który Wam proponuję. Tym razem nie użyłam ani jednego brązu, więc makijaż spodoba się tym, które go nie lubią.
Do makijażu użyłam takich kolorów jak: szary, czarny, ecru i błękitny. Kolory, które idealnie pasują do brązowych, piwnych, szarych i niebieskich oczu. Jeśli chcecie podkreślić ich kolor, to ten makijaż będzie do tego odpowiedni.





Do makijażu użyłam poczwórnej paletki cieni do powiek od Hean. Niedługo na blogu pojawi się osobny post dotyczący tych paletek (a jest o czym pisać)
Cały spis kosmetyków, których użyłam do tego makijażu możecie znaleźć niżej.


Jeśli nie pamiętacie wpisu o makijażu dziennym w brązach, który niedawno tutaj dodawałam, to zapraszam Was TUTAJ. Znajdziecie tam też kilka ciekawostek dotyczących właśnie takiego delikatnego makijażu. Dajcie znać czy wolicie brązy czy dzisiejszą opcję z błękitem.




Kosmetyki, których użyłam do makijażu:

TWARZ:
- podkład Rimmel "Match Perfection", odcień 010 Light Porcelain,
- puder ryżowy Pierre Rene, no.00,
- korektor pod oczy Manhattan "Wake up concealer", 001 Naturelle,
- bronzer KOBO Matt bronzing poder & contouring (ciemniejszy odcień),
- korektor punktowy Manhattan Cover Stick, odcień 1 naturelle,
- utrwalacz do makijażu INGLOT,
- rozświetlacz I Heart Makeup "Goddess of Love",
- róż matowy z paletki do konturowania HEAN Face Contour Mix,

USTA:
(brak)

BRWI:
- czarny cień do powiek INGLOT 391,

OCZY:
- cień do powiek kość słoniowa INGLOT 353,
- czarny cień do powiek INGLOT 391,
- tusz do rzęs Miss Sporty, Studio Lash Dark Lasher Mascara, 001 extra black,
- błękitny, ecru, szary: paleta HEAN High Definition, 415 Blue Morning,




Instrukcja wykonania makijażu krok po kroku:
1. Na całą powiekę ruchomą nakładam jasny cień ecru/kremowy.
2. W zewnętrznym kąciku oka nakładam szary cień. Lekko nad załamanie powieki. Blenduję jego granice.
3. Na szary cień nakładam odrobinę czarnego cienia do powiek.
4. W wewnętrznym kąciku oka nakładam odrobinę połyskującego cienia.
5. Linię rzęs i dolną powiekę zaznaczam czarnym cieniem do powiek.
6. Na łączeniu szarego cienia i jasnego (ecru) nakładam odrobinę niebieskiego cienia do powiek.
7. Granice, w których kończą się cienie blenduję cieniem w kolorze zbliżonym do koloru skóry.
8. Tuszuję rzęsy mascarą.


Osoby, które wolą bardziej zadziorny i ostry look, mogą dodać na linii wodnej czarną kredkę. Oczywiście błękitny kolor możecie zastąpić każdym innym kolorem. Może brzoskwinia? Odrobina fioletu? Fuksja? To już zależy od Was :)




Jak podoba Wam się ten makijaż? Lubicie na co dzień nosić kolor na powiekach? Czy może zazwyczaj stawiacie na delikatne, mało widoczne kolory? Dajcie znać w komentarzach :)



14 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż :)
    Jednak ja zazwyczaj stawiam na brązy :)

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzywam wszystkich kolorów, więc dla mnie taki makijaż dzienny jest okej. Jestem jak najbardziej na TAK. :D
    A ja nie mam czasu zrobić zdj moim makijażom dziennym :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dzienne robione są specjalnie na bloga :D Na co dzień uczę się w szkole wizażu i charakteryzacji, więc nie maluję się sama wcale. Jeśli już robię makijaż dzienny, to zazwyczaj stawiam na delikatne kremy i kreskę eyelinerem :)

      Usuń
  3. Robi wrażenie! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo subtelnie.
    Zachęcam do rozdania na moim blogu, do zgarnięcia korektor rozświetlający YSL.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się. Idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mowiac czegos mi brakuje w tym makijazu. No ale najwazniejsze, zeby Tobie sie podobal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa czego brakuje? Warto wiedzieć nad czym jeszcze pracować :)

      Usuń
  7. Bardzo podobaja mi sie twoje brwi. Stanowią ramę dla całego makijażu. Osobiscie jestem wielka fanka minimalistycznego makeupu i dlatego ten tez mi przypadl do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Te moje brwi, to temat do dyskusji - jedni mówią, że piękne, a inni znowu krytykują :)

      Usuń