czwartek, 24 marca 2016

Evree - balsam do ciała

W sieci spotkałam się z wieloma opiniami na temat tego produktu. Niektórzy piszą o nim źle, a niektórzy się zachwycają. Ja zaliczam się do grupy "z zachwytem", więc jeśli jesteście ciekawi co mnie w nim zauroczyło, to zapraszam do dalszej części posta. Bardzo polubiłam ten balsam za doraźną pomoc mojej wysuszonej skórze i za jego delikatny ogórkowy zapach.














Zauważyłam, że moja skóra staje się coraz bardziej sucha. Uczucie szorstkości, swędzenie z przesuszenia, a czasem podrażnienia, to moje wielkie problemy już od jakiegoś czasu.
Używałam różnych balsamów, ale nie trafiłam jeszcze na "ten" produkt. Nic mnie nie powaliło na kolana. Gdzieś przeczytałam, że balsamy od Evree potrafią zdziałać cuda z suchą skórą, więc poszłam do Rossmanna i kupiłam.

Miałam problem, którą wersję wybrać - w białej tubie (do skóry mocno przesuszonej i popękanej) oraz w czerwonej tubie (do skóry bardzo suchej i podrażnionej). Wtedy zdałam sobie sprawę, że z moją skórą nie jest jednak aż tak źle, bo na szczęście jeszcze nie pęka. Wybrałam czerwoną tubę.




To masywne,grube, matowe i asymetryczne opakowanie od razu przypadło mi do gustu. Lubię takie proste szaty graficzne kosmetyków. Balsam posiada zamknięcie na "klik" i nie zauważyłam żeby było nieszczelne lub utrudniało wydobywanie balsamu z opakowania. Opakowanie ma pojemność 400 ml.

Podejrzewam jednak, że grubość tego opakowania będzie problemem kiedy już zdenkuję balsam i będę chciała rozciąć opakowanie. Zawsze znajdę tam resztkę balsamu na jeszcze jedno użycie. 




Na opakowaniu możemy przeczytać, że:
Balsam Evree, jest to regenerujący balsam do ciała, do skóry bardzo suchej i podrażnionej.

Idealnie wyselekcjonowane, skuteczne składniki aktywne sprawią, że Twoja skóra będzie zregenerowana, nawilżona, natłuszczona, odprężona i odzyska zdrowy wygląd.

Olejek Arganowy:
- głęboko nawilża i uelastycznia skórę,
- wygładza zmarszczki oraz opóźnia procesy starzenia,

Ceramidy:
- uszczelniają płaszcz hydrolipidowy skóry,
- przyspieszają regenerację naskórka,

Olejek Migdałowy:
- natłuszcza, odżywia i zmiękcza,
- przywraca komfort skórze,


Co ja o nim sądzę?
Po nałożeniu balsam sprawia, że skóra staje się miękka i miła w dotyku. Produkt dość szybko się wchłania i pozostawia po sobie delikatny ogórkowy zapach. Znika uczucie szorstkości, swędzenie, a na skórze pozostaje delikatny film, dzięki któremu skóra wydaje się jeszcze bardziej aksamitna w dotyku. Przy codziennym nakładaniu balsamu zauważyłam, że coraz rzadziej odczuwam ten dyskomfort związany z suchością skóry. 

Niektórzy piszą, że balsam pozostawia tłusty film, który jest odczuwalny jeszcze przez długi czas po nałożeniu. Raz zdarzyło mi się to odczuć, ale tylko dlatego, że nałożyłam zbyt dużą ilość produktu, który potrzebował dużo czasu żeby się wchłonąć. Kiedy nakładamy odpowiednią ilość balsamu na skórę (ilość, którą możemy wmasować bez większego wysiłku), to film jest ledwo wyczuwalny.

Czytałam też, że skóra po nałożeniu produktu lepi się i jest nieprzyjemna w dotyku. Jak wyżej napisałam - jest to związane z zbyt dużą ilością balsamu na skórze. Wiadomo, że produkt, który jest nałożony w nadmiernej ilości i się nie wchłonie - klei się.




Wyżej wspomniałam, że balsam ma przyjemny ogórkowy zapach. Jego konsystencja jest gęsta - trochę rzadsza od klasycznego kremu Nivea - i nie ślizga się na skórze. 


Cena balsamu, to 19.90 zł. Myślę, że za pojemność 400 ml, to wcale nie tak dużo :)


PODSUMOWANIE:

ZALETY:
- delikatny ogórkowy zapach,
- cena,
- kształt i szata graficzna opakowania,
- konsystencja,
- szybko się wchłania,
- nawilża, 
- zmiękcza skórę,
- po nałożeniu przez jakiś czas nadal czuć zapach balsamu na skórze,
- nie klei się,
- nie pozostawia tłustego filmu,

MINUSY:
- przy nałożeniu zbyt dużej ilości wchłanianie balsamu może się wydłużyć,
- przy nałożeniu zbyt dużej ilości balsamu może się kleić,
- grubość opakowania (tylko dlatego, że będę chciała dostać się do jego wnętrza),


Bardzo polubiłam ten balsam i jestem pewna, że będę go używać jeszcze przez długi czas. 
Znacie ten produkt? Może polecacie jakiś inny balsam dla bardzo suchej skóry?


22 komentarze:

  1. Nie znam go, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego akurat nie miałam, ale mam ten biały i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wykończę ten, to na biały też się skuszę :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko ja się w nim zakochałam ;d

      Usuń
  4. uwielbiam go i skończyłam :) od a do z :) kochana jak już będziesz czuła że butelka jest lżejsza to ją zatyczką w dół daj i produkt zużyjesz do końca bez konieczności rozcinania :). Ja rozcięłam bo mi się wydawało ile to będę miała na brzegach balsamu na kilka zużyć. Lekutko się zdenerwowałam :D gdy przeszłam męczarnie przy rozcinaniu a tam psikus bo wszystko wykorzystane do zera :P a ja się tak namęczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć! W takim razie nie będę się męczyć z tą butelką - dziękuję :)

      Usuń
  5. Spróbowałabym, tyle ma świetnych opinii :) Ale zapasy za duże :p

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię Evree, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat mam pierwszy produkt tej firmy, ale czytałam o nich dużo dobrego :) Co polecasz?

      Usuń
  7. Rzeczywiście fajne opakowanie :) Może się skuszę, jak zużyję, ten co teraz mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten ogórkowy zapach jest kuszący :) muszę wypróbować!

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Miałam kiedyś balsam o takim zapachu i w ogóle go nie lubiłam. Ten niby też ogórkowy, a o wiele lepszy niż inne :D

      Usuń
  10. Nie mialam go jeszcze, ale pewnie będzie to kolejny mój balsam po wykończeniu tych które obecnie posiadam :)
    W wolnych chwilach zapraszam na mojego raczkującego jeszcze bloga: http://wkacikuurodowym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam 2 balsamy na promocji w R. wybrałam biały i czerwony ;) na razie używam czerwonego i jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno ten biały też jest genialny :)

      Usuń