piątek, 4 marca 2016

Eksplozja kolorów na oku

Nadal przywołuję wiosnę, a najlepiej od razu lato. Właśnie dlatego przedstawiam Wam kolejny makijaż w kolorach. Poprzednim razem było wiosennie, a dziś pozwoliłam sobie na całkowite letnie szaleństwo. Połączyłam fiolet, niebieski i elektryzujący róż. Musicie mi przyznać, że wyszło niesamowicie! Kto jest ciekawy?














Dzisiejszy makijaż powstał pod wpływem tęsknoty za wiosną i latem. Zafundowałam sobie bardzo długi spacerek na mrozie, więc po powrocie do domu musiałam się w jakiś sposób ogrzać. Dzięki temu powstał ten makijaż :)

Można pomyśleć, że połączenie niebieskiego, fioletu i mocnego różu jest niemożliwe, ale udało mi się sprawić, że wyglądają razem oszałamiająco!





Dzisiejszy makijaż ładnie pasuje do zielonych i brązowych tęczówek (o ciepłym i chlodnym zabarwieniu), więc jeśli posiadaczka takiego koloru oczu jest chętna na taki makijaż, to nie trzeba się niczego obawiać. Pędzle w ruch!

Jeśli chcecie dodać kreskę eyelinerem lub sztuczne rzęsy, to śmiało. Efekt na pewno będzie spektakularny! Ja jednak zrezygnowałam z tych dwóch ozdób, ponieważ wydaje mi się, że samo połączenie kolorów jest wystarczająco efektowne.

Gdyby nie moje krótkie i rzadkie rzęski, to makijaż byłby jeszcze lepszy, ale co tu zrobić skoro nie lubię sztucznych rzęs, a swoich nie mam? 




Kosmetyki, których użyłam do makijażu:

TWARZ:
- podkład Rimmel "Match Perfection", odcień 010 Light Porcelain,
- puder ryżowy Pierre Rene, no.00,
- korektor pod oczy Manhattan "Wake up concealer", 001 Naturelle,
- bronzer KOBO Matt bronzing poder & contouring (ciemniejszy odcień),
- korektor punktowy Manhattan Cover Stick, odcień 1 naturelle,
- utrwalacz do makijażu INGLOT,
- rozświetlacz I Heart Makeup "Goddess of Love",

USTA:
- pomadka Makeup Revolution "Racing Heart",

BRWI:
- czarny cień do powiek INGLOT 391,

OCZY:
- cień do powiek kość słoniowa INGLOT 353,
- czarny cień do powiek INGLOT 391,
- tusz do rzęs Miss Sporty, Studio Lash Dark Lasher Mascara, 001 extra black,
czarna kredka Miss Sporty, Kohl kajal eye pencil, odcień 001,
- różowy, fioletowy cień do powiek - paleta Makeup Revolution "Colour Chaos": "Pink Obssesed", "Needed To...", "Me Three...",
- jasny cień w  wewnętrznym kąciku - rozświetlacz z palety I Heart Makeup "Go! To the City!",
- niebieski cień do powiek - no name,




Instrukcja wykonania makijażu krok po kroku:
1. Na całą górna powiekę i lekko nad jej załamanie (z wyjątkiem wewnętrznego kącika) nakładam różowy cień do powiek, a jego granice dokładnie blenduję.
2. W wewnętrznym kąciku oka nakładam jasny, połyskujący cień do powiek (ja akurat użyłam rozświetlacza).
3. W zewnętrznym kąciku oka nakładam fioletowy cień do powiek i blenduję go, żeby wtopił się w różowy. Tworzę nim strzałkę "<".
4. Na fioletowy cień do powiek nakładam odrobinę czarnego cienia do powiek.
5. Na dolnej powiece (na 2/3 jej długości) nakładam fioletowy cień do powiek.
6. W wewnętrznym kąciku oka, na dolnej powiece nakładam różowy cień do powiek. 
7. Na środku dolnej powieki i w zewnętrznym kąciku ruchomej powieki - nakładam fioletowy cień aby jeszcze bardziej uintensywnić jego kolor.
8. Na środku ruchomej powieki nakładam odrobinę niebieskiego cienia do powiek.
9. Linię wodną oka zaznaczam czarną kredką do oczu. Granice, w których kończą się cienie do powiek rozcieram cieniem w kolorze zbliżonym do koloru skóry. W ten sposób złagodzę granice, w których cienie się kończą.
10. Rysuję czarnym cieniem do powiek delikatną kreskę na linii rzęs i nakładam mascarę.

Wcześniej już dodałam, że sztuczne rzęsy i kreska eyelinerem jak najbardziej wskazane, prawda?




Jak podoba Wam się moja elektryzująca propozycja? Dajcie znać w komentarzach! 


Zapraszam Was też jak zwykle na napojowe inspiracje TUTAJ, na mojego FACEBOOK'a i INSTAGRAM :)


30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Aż dziwne, bo nie lubię różu :D

      Usuń
  2. Efekt świetny. Idealne połączenie dla moich zielonych tęczówek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  3. Masz czarodziejską rękę. Świetnie współgrają te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh! Tego jeszcze nie czytałam :) Dziękuję!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też podoba mi się takie połączenie :)

      Usuń
  5. świetny makijaż ;) śliczna pomadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory świetne, makeup "prosty" i efektowny.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten róż nadaje charakteru :) bardzo ładne oko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny makijaż i te kolory rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny makijaż :) Bardzo podobają mi się Twoje brwi :D a makijaż oka ładnie podkreśla tęczówkę i jest pięknie rozblendowany.

    Pozdrawiam cieplutko :)

    PS: Obserwuję i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać taki komentarz :) Oczywiście zajrzę do Ciebie! Co do moich brwi, to długa droga za mną żeby wyglądały tak jak teraz :)

      Usuń
  10. Ładny :) lubię tak kolorowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne makijaże ja teraz poszukuję inspiracji do ślubnego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat wczoraj robiłąm makijaz ślubny do sesji zdjęciowej, ale zanim dostanę zdjęcia od fotografa, to trochę czasu minie :(

      Usuń