środa, 9 marca 2016

Delikatny makijaż dzienny z odrobiną błysku


Przedstawiam Wam delikatny makijaż dzienny, odpowiedni na co dzień jak i do pracy. Połączenie jasnego kremu z cappuccino i odrobiną błysku na środku ruchomej powieki. Makijaż jest uniwersalny, ponieważ pasuje do każdego koloru oczu i typu urody. Dzięki niemu podkreślimy nasze oczy zwrócimy uwagę naszym spojrzeniem, podkreślimy kształt oka i cały nasz makijaż będzie kompletny. 












Kiedyś nie zwracałam uwagi na makijaż oczu na co dzień. Ograniczałam się do czarnej kredki na linii rzęs i mascary. Dopiero niedawno odkryłam moc makijażu dziennego oka. Widzę w nim same zalety. Chcecie wiedzieć jakie?


Zalety makijażu dziennego:
- modeluje oko - podkreśla jego kształt i nadaje mu jeszcze większej trójwymiarowości,
- jest kobiecy,
- nadaje świeżości, delikatności,
- jest prosty i szybki w wykonaniu,
- pasuje do każdego koloru oczu i do każdego typu urody,
- podkreśla spojrzenie,
- idealne dopełnia makijaż dzienny,
- nadaje się na co dzień i do pracy,




Większość z nas nie wyobraża sobie makijażu dziennego jak i okazjonalnego bez konturowania twarzy. Jest to praktycznie obowiązkowy ruch w naszym makijażu. 

Dzięki konturowaniu nadajemy twarzy pożądany kształt, zakrywamy i uwydatniamy pewne części twarzy. Nadajemy jej jeszcze większej trójwymiarowości, cera staje się żywsza, podkreślamy swoje zalety (np. kości policzkowe) i mogłabym wymieniać tak jeszcze długo.
Dlaczego więc nie modelować (konturować) też oczu?

Widzę w modelowaniu oka same zalety! Jeśli już Was przekonałam, to zapraszam niżej - gdzie możecie wykonać makijaż razem ze mną.





Do wykonania makijażu wystarczy nam: cień do powiek w kolorze kremowym, brązie i cappuccino, cień do powiek kremowy połyskujący i mascara. 

Instrukcja wykonania makijażu krok po kroku:
1. Na całą powiekę ruchomą nakładam kremowy cień do powiek.
2. W zewnętrznym kąciku oka nakładam cień do powiek w kolorze cappuccino, tworząc kształt strzałki "<", podkreślam nim załamanie powieki ruchomej. Dokładnie blenduję cień, żeby "wtopił się" w skórę.
3. Odrobinę brązowego cienia do powiek nakładam w zewnętrznym kąciku oka, na załamaniu powieki i  na dolnej powiece. Dokładnie blenduję, żeby wtopić go w inne cienie.
4. Wewnętrzny kącik oka zaznaczam kremowym cieniem.
5. Na środku powieki ruchomej nakładam kremowy połyskujący cień do powiek.
6. Rozczesuję rzęsy czystą szczoteczką, a następnie nakładam na rzęsy mascarę.


Pamiętajcie! Przy makijażach oczu, które składają się z jasnych kolorów bardzo istotne jest, żeby rzęsy były dokładnie rozczesane i nie sklejały się od mascary. Na tle jasnych cieni bardzo widać zmierzwione i posklejane rzęsy, a wygląda to bardzo nieestetycznie. Warto przed nałożeniem mascary rozczesać rzęsy czystą szczoteczką :)




Teraz już wystarczy odrobina różu na policzki, odrobina rozświetlacza, lekki błysk na usta i delikatny, kobiecy, świeży i promienny makijaż jest gotowy!


Teraz pytania do Was: Lubicie takie dzienne makijaże? Może wolicie mocniejszy makijaż na co dzień? Może macie jakiś inny sposób na taki świeży i promienny look?


22 komentarze:

  1. Już chyba o tym wspominałam, ale bardzo podobają mi się Twoje brwi :) A makijaż - bardzo podobny zrobiłam sobie dzis do pracy :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wspominałaś :) Bardzo mi miło, że Ci się podobają! :)

      Usuń
  2. Ja się na co dzień prawie wcale nie maluję, bo nie mam czasu, chociaż ostatnio staram się malować, żeby chociaż ujednolicić moją skórę :)
    Wczoraj nosiłam podobny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie malują się na co dzień. Uczę się w szkole wizażu, więc nie ma sensu malować się rano. Maluję się kiedy nie mam szkoły :D

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba. Nienawidzę posklejanych rzęs, przy każdym makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ich nie lubię, a zazwyczaj o tym zapominam i sobie takie robię :D

      Usuń
  4. Idealny dzienniak i świetnie opisany post:) Nie mam ogólnych preferencji co do makijażu dziennego oka:) czasami sam tusz a czasami mocniejszy makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie powtarzam się często w makijażu. Zazwyczaj "na szybko" nakładam tylko tusz :)

      Usuń
  5. Jaki śliczny makijaż :)
    Na pewno wykorzystam go jutro :)

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez bardzo lubie sie malowac na co dzien podobnie jak Ty. Szkoda tylko, ze nie kazdemu podobaja sie delikatne makijaze. Dzis dodalam jeden na mojego Facebooka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też do niedawna takich nie lubiłam :)

      Usuń
  7. Dobrze, że wspominasz o tych rzęsach. Muszę na to zwrócić uwagę :). Uwielbiam taki makijaż i bardzo często go wykonuje :). Dodaje jedynie nieco mocniejsze, matowe usta :). Nie lubię błyszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znowu mocniejszych kolorów używam jedynie do zdjęć :) Nie lubię mieć na ustach czegokolwiek. Błyszczyk czy bezbarwna pomadka, to max :)

      Usuń
  8. Ślicznie w takim makijażu wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda świetnie. Zdecydowanie trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny makijaż. Ja używam tylko kredki, ale może czas zaopatrzyć się w produkty o których piszesz. Tylko czy ja to ogarnę??
    Ale masz cudne brwi, zazdroszczę! Są idealne!! :) Ahhh... marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że trochę praktyki i można ogarnąć wszystko ;)

      Usuń