niedziela, 21 lutego 2016

Różowe fale - makijaż artystyczny

Kolejny makijaż "artystyczny", w którego zrobienie włożyłam bardzo dużo czasu. Wykonanie samego makijażu oka zajęło mi ponad godzinę. Praca trochę graficzna, w słodkich kolorach, a do tego delikatny akcent w postaci cyrkonii. Co o nim sądzicie?
















Bardzo czasochłonny, ale jak efektowny makijaż, który właściwie można zaliczyć do face paintingu. Myślę, że spodoba Wam się tak bardzo jak mi!


Jak wyżej wspomniałam, wykonanie tej pracy zajęło mi ponad godzinę. Wcześniej jeszcze zrobiłam projekt, który - o dziwo - poszedł mi dość sprawnie. Nie wiem czy Wy też tak macie, że praca na twarzy różni się jakimś małym akcentem od tej na projekcie? Ja zawsze.


Cała praca została wykonana cieniami do powiek, których kolor podbijałam bazami. Jak podoba Wam się efekt? Cała sztuka polega na tym żeby dobrać odpowiedni pędzel i działać nim bardzo precyzyjnie :)



Jeśli chodzi o skojarzenie, które przychodzi mi na myśl, kiedy patrzę na te zdjęcia (zawsze piszę Wam z czym kojarzy mi się dana praca) - od razu przypomina mi się teledysk Fergie z "Black Eyed Peas", w którym pracowała w fabryce czekolady. Kojarzycie go?




Niestety nie mogę podać Wam nazw i marek kolorów, których użyłam do tego makijażu. Większość cieni, to tzw. "no name", których używam do tego typu malowideł. 


Jak Wam się podoba? Może z czymś Wam się kojarzy?

13 komentarzy: