sobota, 6 lutego 2016

Prosty makijaż z dodatkiem czerwieni - krok po kroku

Prosty makijaż, który wykona prawie każda z Was. Połączenie brązu i karmelu z czerwienią i łososiem. Wybuchowe połączenie? Skąd! Wygląda całkiem fajnie! 
Makijaż odpowiedni dla posiadaczek piwnych i ciepłych, brązowych oczu. 













Dzisiaj przedstawiam Wam propozycję dla piwnych i brązowych tęczówek. Czy czyta mnie posiadaczka takiego koloru oczu? Mam nadzieję, że tak :)

Nie jest to makijaż wymagający i buzujący kolorami, więc będzie to dobra opcja dla kogoś, kto chciałby zrobić sobie makijaż, chciałby zaszaleć z kolorem, ale się tego obawia. Oprócz tego, że makijaż jest całkiem delikatny - przemyciłam tutaj odrobinę czerwieni, dzięki której staje się efektowny i zdecydowanie przyciągnie wzrok Waszych znajomych... lub nieznajomych ;)


Makijaż bardzo prosty i szybki do wykonania. Niżej znajdziecie pictorial i instrukcję wykonania krok po kroku. W końcu dzisiaj sobota i większość z Was idzie na imprezę! Może któraś z Was wybierze się na nią właśnie w tym makijażu?





Jak zwykle nie dodałam sztucznych rzęs (jeśli jeszcze nie wiecie, to ich bardzo nie lubię i używam tylko jeśli zaistnieje taka konieczność), ale jeśli je lubicie, to dobrze! Z wachlarzem rzęs makijaż będzie jeszcze bardziej efektowny!
Możecie też dodać kreskę eyelinerem, będzie ładnie wyglądała :)

________________________


Kosmetyki, których użyłam do makijażu:

TWARZ:
- podkład Rimmel "Match Perfection", odcień 010 Light Porcelain,
- puder ryżowy Pierre Rene, no.00,
- korektor pod oczy Manhattan "Wake up concealer", 001 Naturelle,
- bronzer Manhattan Natural Bronzing Powder,
- korektor punktowy Manhattan Cover Stick, odcień 1 naturelle,
- utrwalacz do makijażu INGLOT,

USTA:
- pomadka Sensique VOLUME & SHINE, odcień 313 Fire Red,

BRWI:
- czarny cień do powiek INGLOT 391,

OCZY:
- cień do powiek kość słoniowa INGLOT 353,
- brązowy cień do powiek INGLOT 329,
- tusz do rzęs Miss Sporty, Studio Lash Dark Lasher Mascara, 001 extra black,
- paleta Makuep Revolution "Colour Chaos" : "Tom Tom",
- paleta Sleek iDivine Oh So Special: "Ribbon", "Gateau",
- paleta Makeup Revolution "Beyond Flawless": "Brunette",
- brązowa kredka do oczu Manhattan, Cha Cha Choco 96W,




Jak podoba Wam się moja propozycja? 
Do następnego razu!

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się góra, u mnie czerwona kreska na dole by się nie spisała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie u każdego wygląda dobrze. Zwłaszcza, jeśli oczy mają tendencję do zaczerwienień lub mamy ciemne, fioletowe cienie pod oczami. Gdybym nie używała mocno kryjącego korektora, też by mi nie pasowała :D

      Usuń
  2. Ah ten Makeup Revolution :D Muszę kupić jakąś ich paletkę :) Mam już Iconic 2 i mam chęć na więcej :D Którą polecasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Jestem maniaczką cieni do powiek (a zwłaszcza palet), więc ciężko mi odpowiedzieć, bo chętnie przygarnęłabym każdą. Aktualnie kocham Beyond Flawless, ale widziałam też u kogoś Flawless - kolory ma genialne! Albo jest jeszcze jedna, która ma w nazwie "Flawless", ale nie pamiętam jak dokładnie się nazywała :(

      Usuń
    2. Też się właśnie nad nią zastawiałam :D trzeba będzie którą w końcu zamówić :) Dziękuje :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny makijaż. Zapraszam na swojego bloga: http://worldbyjulie.blogspot.com/ Może wspóla obserwacja. Jeśli tak to daj znać na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń