sobota, 20 lutego 2016

Makijaż z seledynowym złotem


 Dzisiejszy makijaż, to połączenie brązu, czerni i połyskującego seledynowego złota, które wykopałam z dna kufra. Zakochałam się w tym kolorze. Makijaż oczywiście krok po kroku, więc jeśli spodobał się Paniom o brązowych lub zielonych oczach, to zapraszam do zapoznania się z instrukcją wykonania. Makijaż robi wrażenie! 






Makijaż który dziś Wam przedstawiam powstał, ponieważ znalazłam na dnie kufra połyskujący pigment, który z jakiegoś powodu przesypałam z oryginalnego opakowania do plastikowego pojemniczka. Niestety choćbym chciała, to nie powiem Wam co to za cień (a pewnie spodoba Wam się tak bardzo jak mi), bo nie mam pojęcia co to mogło być.

Makijaż idealny na imprezę dla każdej zielonookiej i brązowookiej Pani - nieważne czy odcień tęczówki chłodny czy ciepły.





Do makijażu dokleiłam też sztuczne rzęsy - Ardell "Demi Wispies" - mój jedyny i ukochany wzór. Jeśli jednak nie lubicie rzęs na pasku, to możecie dokleić kępki, a efekt będzie równie dobry.

Moje rzęsy niestety są tak krótkie, że muszę dokleić chociaż kilka kępek aby makijaż był efektowny. Jeśli tego nie robię, to rzęsy są prawie niewidoczne.




Instrukcja wykonania makijażu krok po kroku:
1. Całą górną powiekę - nad załamaniem też - pokrywam karmelowym cieniem do powiek.
2. W zewnętrznym kąciku oka nakładam brązowy cień do powiek.
3. W zewnętrznym kąciku oka nakładam odrobinę czarnego cienia do powiek.
4. Na dolnej powiece - od zewnętrznego kącika oka do połowy oka - nakładam czarny cień do powiek.
5. Na środku powieki ruchomej nakładam połyskujący cień do powiek w kolorze seledynowego złota.
6. W wewnętrznym kąciku oka nakładam połyskujący cień do powiek w  kolorze ecru.
7. Cieniem do powiek w kolorze zbliżonym do koloru skóry rozcieram granice, w których cień styka się ze skórą, aby zmiękczyć granice cieni.
8. Linię wodną oka zaznaczam czarną kredką do oczu.
9. Maluję kreskę eyelinerem i doklejam sztuczne rzęsy/ ew. kępki.




Kosmetyki, których użyłam do makijażu:

TWARZ:
- podkład Rimmel "Match Perfection", odcień 010 Light Porcelain,
- puder ryżowy Pierre Rene, no.00,
- korektor pod oczy Manhattan "Wake up concealer", 001 Naturelle,
- bronzer KOBO Matt bronzing poder & contouring,
- korektor punktowy Manhattan Cover Stick, odcień 1 naturelle,
- utrwalacz do makijażu INGLOT,
- rozświetlacz I Heart Makeup "Goddess of Love",

USTA:
- pomadka Lovely EXTRA LASTING, nr2,

BRWI:
- czarny cień do powiek INGLOT 391,

OCZY:
- cień do powiek kość słoniowa INGLOT 353,
- tusz do rzęs Miss Sporty, Studio Lash Dark Lasher Mascara, 001 extra black,
czarna kredka Miss Sporty, Kohl kajal eye pencil, odcień 001,
- paleta Sleek iDivine "Oh So Special": "Boxed", "Noir",
- paleta Makeup Revolution "Beyond Flawless": "Sand Dune", "Mineral",
- cień do powiek w kolorze seledynowego złota - no name,
- eyeliner Eveline w płynie (nazwa jest starta),




Jak podoba Wam się moja propozycja?


Tradycyjnie zapraszam Was też TUTAJ - do miejsca, gdzie znajdziecie dużo inspiracji na imprezę :)
Zapraszam też TU i TUTAJ, bo podobno ten kto ni ma Facebook'a i Instagram'a nie istnieje!

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż świetnie podkreśla Twoją urodę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladny :) Do niebieskich oczu tez swietnie pasuja takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż. Ten polyskujacy cień daje naprawdę świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Cieszę się, że sobie o nim przypomniałam :)

      Usuń
  4. Piękny makijaż, który idealnie do Ciebie pasuje! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż idealny dla moich ciemnych, brązowych oczu :D Dawno nie używałam seledynowego cienia. Przy najbliższej okazji zainspiruje się Tobą Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam złoto w makijażu pod każdą postacią! Pięknie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń