czwartek, 4 lutego 2016

Makijaż "krok po kroku" z różem i fioletem

Zbliżają się Walentynki, więc powoli wchodzę w klimat różu i czerwieni. Przedstawiam Wam propozycję makijażu z dodatkiem fioletu i delikatnego różu. Makijaż dziewczęcy, wyrazisty i zdecydowanie efektowny. Jeśli chcesz wiedzieć jak wykonać ten makijaż "krok po kroku", to zapraszam do dalszej części posta!















W końcu przemogłam się do zrobienia dla Was wersji makijażu "krok po kroku". Teraz jest na to idealny czas, bo pewnie większa część z Was powoli zaczyna zastanawiać się jak spędzi Walentynki. Może będzie to spacer? Może kino? Może impreza? Kolacja? 
Nie jest ważne gdzie, ale ważne, że musimy wtedy wyglądać idealnie dla naszej drugiej połówki :)

Przedstawiam Wam propozycję makijażu dziewczęcego, ale z pazurem. Może znajdzie się odważna, która go wykona? Na pewno tak!




Makijaż z dodatkiem delikatnego różu i połyskującego fioletu. Kolory idealne na taką okazję! Do tego odrobina błysku i czarna kreska, a oczy od razu stają się wyraziste i hipnotyzujące. 
Jeśli jesteście ciekawe jakich kosmetyków użyłam do wykonania makijażu - znajdziecie dokładny wpis w dalszej części posta.

Kolory pasują dla brązowookich i zielonookich Pań :)




Czas na instrukcję wykonania. Niżej znajdziecie pictorial, na którym przedstawiłam też pędzle, których używałam do poszczególnych cieni do powiek. Mam nadzieję, że wszystko dobrze zobrazowałam i opis będzie dla Was czytelny. Ktoś ze mną maluje?




Instrukcja wykonania makijażu:
1. Nakładam jasny, różowy ceń do powiek na i nad załamaniem powieki ruchomej. 
2. Nakładam fioletowy, połyskujący cień do powiek - nakładam cień na 3/4 powieki, pozostawiając wewnętrzny kącik bez cienia.
3. Nakładam czarny cień do powiek w zewnętrznym kąciku oka i lekko  na załamaniu powieki ruchomej.
4. W wewnętrznym kąciku nakładam połyskujący cień ecru. Łączę go z fioletem na powiece ruchomej.
5. Czarny cień do powiek nakładam na dolnej powiece - na 1/2 długości zaczynając od zewnętrznego kącika oka.
6. Na środku dolnej powieki nakładam fioletowy cień do powiek. Tak, żeby nachodził na czarny cień, który nałożyłam w poprzednim kroku.
7. W wewnętrznym kąciku oka, na dolnej powiece nakładam jasny, połyskujący różowy cień do powiek, który łączę z fioletem, nałożonym w poprzednim kroku.
8. Granice, w których kończy się cień, blenduję cielistym cieniem do powiek - aby nie było ostrych granic nałożonych cieni.
9. Czarną kredką do oczu zaznaczam linię wodną oka.
10. Rysuję kreskę eyelinerem.

Teraz wystarczy już tylko wytuszować rzęsy. Jeśli jesteście zwolenniczkami sztucznych rzęs, to jak najbardziej można tutaj przykleić taki pasek. Dobrze będą też wyglądały kępki. 
Jeśli nie jesteście przekonane do kreski eyelinerem lub po postu nie wychodzi Wam ona, to nie musicie jej malować. Nie jest ona obowiązkowa.




Na usta nałożyłam wiśniową pomadkę do ust, ponieważ bardzo lubię ciemne kolory. Nie jest to jednak kolor wymagany. Do makijażu oczu będzie pasował też róż, delikatny koral czy jakiś nudziak. Jaki kolor Wam by najbardziej odpowiadał?


Kosmetyki, których użyłam do makijażu:

TWARZ:
- podkład Rimmel "Match Perfection", odcień 010 Light Porcelain,
- puder ryżowy Pierre Rene, no.00,
- korektor pod oczy Manhattan "Wake up concealer", 001 Naturelle,
- bronzer Manhattan Natural Bronzing Powder,
- korektor punktowy Manhattan Cover Stick, odcień 1 naturelle,
- utrwalacz do makijażu INGLOT,

USTA:
pomadka Wet'n'wild, odcień Cherry Bomb,

BRWI:
- czarny cień do powiek INGLOT 391,

OCZY:
- cień do powiek kość słoniowa INGLOT 353,
- czarny cień do powiek INGLOT 391,
- tusz do rzęs Miss Sporty, Studio Lash Dark Lasher Mascara, 001 extra black,
- paleta Makuep Revolution "I Heart Chocolate" : "Endorphins Ready",
- paleta Sleek iDivine Oh So Special: "Gateau",
- paleta I Heart Makeup "Go! To the City": połyskujący fiolet i jasny róż,


Jako jasny róż z pierwszego kroku instrukcji użyłam różu z palety I Heart Makeup "Go! To the City". Nie jest to cień do powiek, ale znalazłam dla niego takie zastosowanie.




Jak podoba Wam się moja propozycja? 
Ja akurat nie obchodzę Walentynek, ponieważ oboje z chłopakiem stwierdziliśmy, że nie mamy takiej potrzeby. A Wy obchodzicie? Jakie macie plany na ten rok? 
Jeśli spędzasz Walentynki w domowym zaciszu i chcesz czymś zaskoczyć swoją drugą połówkę, to zapraszam TUTAJ. Znajdziesz tam wiele ciekawych opcji :)


Chciałabym też wiedzieć czy pictorial i instrukcja, którą do niego stworzyłam jest dobra. Może jest coś, co powinnam zmienić? Dajcie znać ;)

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładny dziewczęcy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, bardzo lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż! Miałam podobny na swoim ślubie, mam zielone oczy, więc kolorystyka w sam raz dla mnie:) Walentynki spędzę w górach, więc pewnie w kurtce narciarskiej i bez grama makijażu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, w tym przypadku jedynie narty i fruu ze stoku! :) Miłej zabawy ;*

      Usuń
  4. Makijaż wyszedł śliczny;) Ale nawet dzięki Twojej instrukcji pewnie tak ładnie mi nie wyjdzie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, nie mów tak! Na pewno wyjdzie pięknie ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładny. lubię jak są pokazywane makijaże z całymi tutorialami. Jestem makijażowa noga, więc mi to sporo pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ostatnio się w nim zakochałam.

      Usuń
  7. Piękny makijaż :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż wyszedł idealnie,tylko potrzeć i podziwiać:-)
    sporo Cię to pewnie pracy kosztowało aby pokazać wszystko krok po kroku

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie wygląda :)


    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna kreska!! :) Nigdy mi taka cienka i krótka nie wychodzi a wygląda bardzo elegancko!! Przepięknie wyglądasz!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat kreska, to moje pierwsze wykonanie zakrzywionym pędzlem. testowałam go przy ty makijażu :D Na moim oku nie można zrobić innej, bo na otartym nie widać nic oprócz niej :d

      Usuń