piątek, 26 lutego 2016

Makijaż artystyczny w stonowanych kolorach

Wczoraj zapowiedziana dalsza część makijażu. Najpierw pokazałam Wam makijaż oka, który przedstawiłam krok po kroku, a dziś możecie zobaczyć to. Makijaż, do którego tym razem nie użyłam żadnych krzykliwych kolorów, co robię prawie zawsze przy tego typu pracach. Nie wiem z czym Wam kojarzy się ta praca, ale ja widzę tutaj serce lub tulipana - dajcie znać co Wy widzicie. 
Zapraszam!












Dzisiejszy makijaż, to moja kolejna praca artystyczna. Już pewnie wiecie, że to jest coś w czym się najlepiej odnajduję. Makijaż, który niżej zobaczycie na zdjęciach, początkowo nie miał przedstawiać nic konkretnego. Na projekcie zakreśliłam całkiem inny kształt, jednak zawsze na twarzy robię co innego. 
Na początku tworzę zarys tego, co wcześniej narysowałam na kartce, a później dochodzę do wniosku, że mam inny pomysł na daną pracę i przerabiam ją na twarzy. 
Nigdy nie dobieram kolorów już na kartce. Zazwyczaj otwieram przed sobą wszystkie palety i opakowania cieni, które posiadam - chwila zastanowienia - i zaczynam malować.




Na początku już wspomniałam, że często nie wiem do końca co maluję na twarzy. Nie zastanawiam się nad tym, co przypominają kształty, które zakreślam na projekcie. 
Wiecie co w tym jest fajnego? 
Kiedy później oglądam takie prace, zastanawiam się co przypominają i co chwilę widzę coś innego. Lubię też czytać Wasze skojarzenia. Jestem bardzo ciekawa tego, co Wy widzicie w tych malowidłach. Może dacie znać w komentarzach?

Ja widzę serce z wstążeczkami lub tulipana. 





Jak podoba Wam się ta praca? Chcecie takich więcej na moim blogu?


Jeśli jesteście ciekawe samego makijażu oczu, to zapraszam TUTAJ.

13 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie, bardzo mi się podobają cenie do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, od niedawna ta zieleń na powiece jest moim ulubionym kolorem :)

      Usuń
  2. Zdecydowanie chcemy więcej takich makijaży na Twoim blogu!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać! Obiecuję, że będą się pojawiać :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy makijaż, ja bardzo lubię właśnie takie nie do końca sprecyzowane wzory, wtedy dłużej pozostają ciekawe. Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam :) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  4. Ojej *.* Jaki świetny makijaż :) Podoba mi się i ten zielony cień. Jego kolor jest genialny !

    OdpowiedzUsuń