czwartek, 18 lutego 2016

Inspiracja disco - sesja zdjęciowa

Sesja zdjęciowa, która pozwoliła mi pobawić się kolorami. Bardzo lubię mieszać i łączyć ze sobą różne kolory, a jeśli mogę to zrobić bardziej artystycznie, to jeszcze lepiej! 
Cała stylizacja, to inspiracja disco, kolorowymi legginsami, opaskami na włosy, plastikową biżuterią i burzą loków czy afro na głowie. 
Jesteście ciekawi?














Sesja zdjęciowa została zorganizowana na potrzeby szkoły wizażu i charakteryzacji, do której aktualnie uczęszczam. Było to moje pierwsze zaliczenie tego typu i nie powiem, że się nie stresowałam...

Postawiłam na elektryzujące kolory (z palety Makeup Revolution "Colour Chaos") przeciągnięte aż pod brwi, rozświetloną cerę, mocno podkreślone kości policzkowe i burzę loków. 
Przyznam, że nie jest to jakiś bardzo skomplikowany makijaż i nie jest też specjalnie "artystyczny", ale na początek nie chciałam rzucić się na tak głęboką wodę. 


Kiedy tworzyłam projekt tego makijażu, myślałam o dyskotece z słynną dyskotekową kulą, milionem połyskujących ozdób, a wśród nich ludzie w kolorowych legginsach, przykrótkich bluzkach w elektryzujących kolorach. Do tego burza rozwianych włosów między którymi możemy znaleźć plastikową biżuterię. Kolory? Jak najbardziej jaskrawe i elektryzujące.



MUA: Ewa Wronka/Blackarrot
Modelka: Sylwia Wojtczyk
Zdjęcia: Mateusz Wojnar





Cały sukces sesji i całej stylizacji zawdzięczam mojej modelce, której (jeśli to teraz czyta) chciałabym jeszcze raz podziękować. Modelka idealna, która swoją osobą potrafi obronić każdy makijaż, a do tego atmosfera podczas współpracy jest bardzo miła! Do tego wszystkie z naszej grupy chcemy ją mieć na swoich zdjęciach ;)


Jak myślicie? Czuć tutaj disco?

9 komentarzy: