środa, 24 lutego 2016

Blink! Blink! Wieczorowy makijaż połyskujący

Nie wiem czy zauważyliście już, że pokochałam połysk na powiece, dlatego makijaż w tym poście znowu będzie błyszczący! Sprawię, że Wy też polubicie takie kolory! Makijaż idealny dla brązowych, szarych i piwnych tęczówek.
Znajdziecie tutaj też instrukcję wykonania krok po kroku, dlatego wszystkich chętnych zapraszam na post!














Do tej pory przedstawiałam Wam makijaże, w których nie używałam zbyt dużej ilości czarnych cieni do powiek. Tym razem postanowiłam, że czas stworzyć coś z tym kolorem. 
Na powiekach połączyłam czerń z kilkoma połyskującymi cieniami do powiek. Wybrałam ciepły cielisty odcień, chłodne złoto i srebro. Żeby makijaż nie wydawał się taki zimny i bez wyrazu - przemyciłam odrobinę łososiowego koloru.

Lubię dodawać do makijażu kolorowe akcenty, a Wy?





Makijaż idealny dla kobiet o brązowym kolorze oczu (o ciepłym i zimnym odcieniu), szarookich i piwnookich. Znalazła się wśród czytelniczek posiadaczka takiego koloru oczu?


Do makijaż dodałam kreskę eyelinerem, żeby dodać mu pazuru. Jeśli chcecie, to możecie dodać też sztuczne rzęsy na pasku lub w kępkach. 
Ja jak zwykle tego nie zrobiłam, ponieważ za nimi nie przepadam.




Kosmetyki, których użyłam do makijażu:

TWARZ:
- podkład Rimmel "Match Perfection", odcień 010 Light Porcelain,
- puder ryżowy Pierre Rene, no.00,
- korektor pod oczy Manhattan "Wake up concealer", 001 Naturelle,
- bronzer KOBO Matt bronzing poder & contouring,
- korektor punktowy Manhattan Cover Stick, odcień 1 naturelle,
- utrwalacz do makijażu INGLOT,
- rozświetlacz I Heart Makeup "Goddess of Love",

USTA:
- pomadka Freedom Makeup "120 True Power",

BRWI:
- czarny cień do powiek INGLOT 391,

OCZY:
- cień do powiek kość słoniowa INGLOT 353,
- tusz do rzęs Miss Sporty, Studio Lash Dark Lasher Mascara, 001 extra black,
czarna kredka Miss Sporty, Kohl kajal eye pencil, odcień 001,
- paleta Sleek iDivine "Oh So Special": "Ribbon", "Noir", "Organza",
- paleta Makeup Revolution "Colour Chaos": "Gleam",
- paleta Makeup Rvolution "I Heart Chocolate": "More",
- cień do powiek grafitowy - Glazel,
- eyeliner Eveline w płynie (nazwa jest starta),




Instrukcja wykonania makijażu krok po kroku:
1. Na połowę powieki - od zewnętrznego kącika - i nad jej załamanie nakładam grafitowy cień do powiek.
2.  W zewnętrznym kąciku oka nakładam czarny cień do powiek.
3. Na pozostałej części powieki ruchomej nakładam połyskujący cielisty cień.
4. Na połączeniu cienia czarnego z cielistym nakładam cień w kolorze chłodnego złota.
5. Na środku powieki ruchomej nakładam srebrny cień do powiek.
6. Na połowie dolnej powieki - od zewnętrznego kącika oka - nakładam czarny cień do powiek.
7. W wewnętrznym kąciku oka nakładam łososiowy cień do powiek.
8. Cieniem do powiek w kolorze cielistym blenduję granice cieni do powiek.
9. Linię wodną oka zaznaczam czarną kredką do oczu.
10. Maluję kreskę eyelinerem.
11. Tuszuję rzęsy mascarą.




Jak podoba Wam się makijaż? 


12 komentarzy: