czwartek, 14 stycznia 2016

Ultra Base Corrector Palette od Makeup Revolution

Paleta ośmiu kremowych korektorów, które idealnie sprawdzą się do zakrycia naszych niedoskonałości, np. takich jak przebarwienia, sińce, zaczerwienienia, plamy starcze i inne. 
Kilka potrzebnych produktów w jednym - taka paleta, to coś na prawdę fajnego. Po co dźwigać kilka dodatkowych kosmetyków skoro można dźwigać jeden? ... Ale czy na pewno jest taka cudowna?













Korzystając z wolnej chwili, chciałabym przedstawić Wam paletę od Makeup Revolution. Tym razem nie cieni do powiek, a korektorów. Jest to bardzo przydatna paleta w momencie, kiedy na skórze pojawiają nam się jakieś niedoskonałości. 

Paleta wygląda tak samo jak w przypadku cieni do powiek, czyli to samo czarne opakowanie i lusterko. Ilość korektorów w palecie jest dość duża, więc mamy pewność, że szybko się nie skończą. Korektory są konsystencji kremowej, wydaje mi się, że delikatnie tłustej. Dobrze się rozprowadzają - zarówno palcem jak i pędzlem.





Paleta MUR zawiera osiem kolorów:
- jasny cielisty,
- brzoskwiniowy,
- zielony,
- cytrynowy.
- fioletowy.
- biały,
- różowy.
- jasny brzoskwiniowy.





Korektory łatwo się rozprowadza, mają dobre krycie, ale trzeba uważać z ich aplikacją. Jeśli nałożymy za dużą ilość - bardzo mocno podkreśla zagłębienia/skórki itd.
Jeśli chodzi o trwałość, to trzymają się cały dzień, ale jeśli są za mało przypudrowane, to po jakimś czasie zbierają się w zagłębieniach i trzeba je delikatne znowu rozprowadzić. Minus...
Kiedy nie są dobrze przypudrowane, to korektor się świeci, co nie wygląda specjalnie estetycznie... Dlatego trzeba pamiętać o pudrowaniu.


Jaki kolor i na co nakładać?

RÓŻOWY
Używamy go do rozjaśnienia cery i nadania jej zdrowego wyglądu. Ten kolor może pomóc nam też zakamuflować szare cienie pod oczami (ale nie inne).

FIOLETOWY
Nakładamy na brązowe, pomarańczowe, żółte przebarwienia, na piegi, na plamy starcze u starszych osób.

ZIELONY 
Przeznaczony do zakrycia zaczerwienień, czerwonych plamek, wyprysków, ale trzeba uważać z jego ilością. Jeśli przesadzimy, to ciężko będzie nam go zakryć i cały czas cera będzie wydawała się zielona, co wcale nie wygląda fajnie.

BEŻOWY
Nakładamy go aby wyrównać koloryt skóry. Możemy nim zakryć na przykład piegi czy jakieś ciemniejsze plamki. Możemy nim także optycznie "wyciągnąć" zmarszczki czy niepożądane dołeczki, dzięki czemu będą mniej widoczne. 

(Z beżowym trzeba uważać. Jeśli chcemy nałożyć go pod oczy, to odcień powinien być o ton jaśniejszy od podkładu. Jeśli nakładamy go na twarz punktowo, to powinien być w kolorze podkładu. Jeśli nie mamy korektora, a posiadamy dobrze kryjący podkład, możemy niedoskonałości zakryć właśnie nim. Wystarczy nałożyć kolejną warstwę na miejsce, które wymaga zakamuflowania).

JASNA BRZOSKWINIA I BRZOSKWINIA
Można zakrywać nim ciemne plamy, ciemne cienie pod oczami. Używany też jako rozjaśnienie powieki (w przypadku ciemnych, brązowych, lekko fioletowych cieni na powiekach).

BIAŁY
Używany jako rozświetlacz na łuk brwiowy, łuk kupidyna itd. Oczywiście w granicach rozsądku, ponieważ korektor jest bardzo widoczny.

CYTRYNOWY/ŻÓŁTY
Niweluje zaczerwienienia (podobnie jak zielony), fioletowo - niebieskie sińce pod oczami. 






PAMIĘTAJMY! Korektora nie rozsmarowujemy, a wklepujemy. I nie przesadzajmy z ilością ;)


Jeśli chodzi o moje ogólne wrażenie po jakimś czasie użytkowania tej palety, to mogę napisać, że jest dość dobra. Nie na tyle dobra, żeby z czystym sumieniem ją polecić. 
Znalazłam w niej kilka minusów:
- podkreśla skórki i zagłębienia, więc bardzo trzeba uważać z ilością,
- jeśli jej porządnie nie przypudruję, to się świeci,
- za mało pudru = zbiera się w zagłębieniach,

Oprócz tego, raczej jest okej, bo krycie jest na prawdę dobre i dobrze trzyma cienie na powiekach. Wydaje mi się, że to idealne rozwiązanie, ale tylko stosowania punktowo.


Co Wy o niej myślicie po mojej prezentacji? 


18 komentarzy:

  1. Po recenzji tak myślę, że... Nie kupię. Niby fajna paleta, ale widać, że ma minusy i trzeba ją rozpracować żeby dobrze wyglądały korektory cały dzień. Poza tym mam suchą skórę, więc podkreślanie skórek jeszcze teraz w zimie to dramat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh ja jednak wychodzę z założenia, że jeżeli korektor podkreśla suche skórki to jest do niczego. :( Mimo wszystko firma fajna i kosmetyki jakościowe też na wysokim poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Mam od nich kilka palet i myślałam, że to też będzie mega fajne. Używam tej palety kiedy dzień wcześniej zafunduję sobie peeling i jest ok :D

      Usuń
  3. Skoro podkreśla suche skórki to nie dla mnie :) Ja uwielbiam kółeczko korektorów z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się nad tym Wibo zastanowić. Ostatnio ciągle o nim gdzieś słyszę :)

      Usuń
  4. Mam takie korektory z Wibo o również podkreślają suche skórki :(
    Dziękuję za obserwacje. Odwdzięczam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z pewnością też nie kupię, bo taką paletkę z aż 8 kolorami wykańczałabym sama chyba latami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat pojemność samych kręgów nie jest jakoś specjalnie powalająca :)

      Usuń
  6. Kolory przypadły mi do gustu, jednak jak doczytałam Twoją opinię do końca to się niestety rozczarowałam. Mam suchą skórę, więc produkt który jeszcze bardziej podkreśli moje suche skórki nie jest dla mnie wskazany. Poza tym nie lubię dużej ilości pudru... Szkoda, bo uwielbiam kosmetyki tej marki.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię Makeup Revolution! :)

      Usuń
  7. Ciekawi mnie ten rozświetlacz. Ja posiadam paletę korektorów z Glazel. ale rozświetlaacza w niej nie ma. Sama komponowałam kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem nawet czy Makeup Revolution ma pojedyncze korektory, ale chyba tylko w palecie. Jedynym sposobem na wypróbowanie go, jest dorwanie kogoś, kto już ją ma albo zakup :)

      Usuń
  8. Ja tam z chęcią wypróbuje :)
    Zawsze muszę ocenić na sobie , a kosmetyki z MUR na razie mnie nie zawiodły.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory też nie miałam na co narzekać jeśli chodzi o ich kosmetyki :)

      Usuń
  9. Musze chyba zaopatrzyć się w taką paletkę :)

    OdpowiedzUsuń