sobota, 23 stycznia 2016

Połyskujący makijaż paletą Makeup Revolution "Beyond Flawless"

Makijaż wieczorowy, wykonany paletą Makeup Revolution "Beyond Flawless", idealny dla zielonookich i brązowookich kobiet. Podkreśla kolor tęczówki, ociepla twarz i przyciąga uwagę. Genialna propozycja na sobotnią imprezę. 
















Makijaż, który dziś dla Was stworzyłam, jest pierwszym makijażem (tutaj na blogu), z którym nie poszalałam. Co prawda, są kolory, jest połysk... Ale tym razem nie jest artystycznie. Nie zapomnę jednak o tych bardziej awangardowych pracach i już niedługo ona blogu pojawi się kolejna!

Wykonałam go paletą Makeup Revolution "Beyond Flawless", ale dokładny spis kosmetyków, z tego makijażu znajdziecie niżej. Jeśli jednak jesteście zainteresowani paletą, to zapraszam TUTAJ. Znajdziecie tam prezentację palety, swatche i ogólne wrażenia po jej zakupie.




Jak wyżej wspomniałam, makijaż idealnie pasuje dla zielonookich. Dodałam tutaj odrobinę fioletu, która ładnie komponuje się z zielonym kolorem oczu i podbija zieleń jeszcze bardziej. 
Makijaż ładnie będzie też pasował brązowookim Paniom, bo przecież wszelkie rudości, kremy i brązy ładnie wyglądają wokół brązowej tęczówki.
Która chętna na taki makijaż? :)




Na oku znajdziemy ciemny brąz, rdzawy, ecru, fiolet, odrobinę czerwieni i czerń. Jeśli chcecie osiągnąć jeszcze bardziej efektowny look, to zachęcam to przyklejenia sztucznych rzęs. 
Niestety dziś makijaż był robiony "na szybko" i kompletnie o nich zapomniałam. Mam jednak nadzieję, że potraficie to sobie wyobrazić ;)




Kosmetyki, których użyłam do makijażu:

TWARZ:
- podkład Maybelline AFFINIMAT, 09 opal rose,
- puder ryżowy Pierre Rene, no.00,
- korektor pod oczy z palety Makeup Revolution ULTRA BASE CORRECTOR PALETTE,
- bronzer Manhattan Natural Bronzing Powder,
- korektor punktowy Manhattan Cover Stick, odcień 1 naturelle,
- utrwalacz do makijażu INGLOT,

USTA:
- pomadka Freedom Makeup, odcień 108 Expression,

BRWI:
- czarny cień do powiek INGLOT 391,
- czarna kredka Miss Sporty, Kohl kajal eye pencil, odcień 001,

OCZY:
- czarny cień do powiek INGLOT 391,
- cień do powiek kość słoniowa INGLOT 353,
- brązowy cień do powiek INGLOT 329,
- tusz do rzęs Miss Sporty, Studio Lash Dark Lasher Mascara, 001 extra black,
- paleta Makeup Revolution CHAOS PALETTE: "Tom Tom", "Me Three",
- paleta Makeup Revolution BEYOND FLAWLESS: "Light Caramel", "Toasty", "Flawless",





Jak podoba Wam się ten makijaż? Dajcie znać w komentarzach ;)


14 komentarzy:

  1. Witaj zielonooka! :) Masz cudowne brwi! Nie mogę się na nie napatrzeć :) przypominają mi brwi Maxineczki :D Śliczny makijaż, muszę zaopatrzyć się w tę paletę, bo również zielone oczęta mam i uwielbiam wszelakie "podbijacze" zielonego koloru tęczówki :) PS:Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz, z niecierpliwością czekam na Twoje kolejne artystyczne prace! Masz ogromny talent! Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Brwi faktycznie są "inspirowane" Maxineczką. Od zawsze ją podziwiam!

      Usuń
  2. Bardzo lubię brązy na powiece. Te cienie akurat przypominają mi takie z mojej chińskiej paletki Meis :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero niedawno przekonałam się do brązów :)

      Usuń
  3. Lubię taką kolorystykę, bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń