sobota, 30 stycznia 2016

Pomadki Freedom Makeup

Bardzo tanie pomadki od Freedom Makeup, w wielu ciekawych kolorach. Od niedawna można znaleźć je w Pepco. Łatwo się rozprowadzają, kolor na ustach jest intensywny. Oprócz tego oko cieszy ładne opakowanie. Jest tylko jeden mały minus... Jaki? Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam do lektury.















Kiedy przeczytałam w sieci, że w Pepco dostępne będą też kosmetyki z Freedom Makeup, od razu tam wstąpiłam, żeby sprawdzić co i jak. Na pierwszy rzut oka dużo tego nie mają. Moją uwagę zwróciły jednak pomadki w zawrotnej cenie 4.99 PLN. Pomadki są zafoliowane, dzięki czemu mamy pewność, że nikt nie będzie ich macał i testowal przed nami - podoba mi się to!

Kupiłam trzy odcienie różu. Po rozpakowaniu i sprawdzeniu pomadek w akcji, okazało się, że kolory są rzeczywiście tak samo intensywne na ustach jak w opakowaniu. 




Od lewej odcienie: 107 Make Me Crazy, 117 Juicy Lips i 108 Expression. Lubię jak kosmetyki mają ciekawe nazwy :)
Jako, że uwielbiam fuksjowe odcienie - ta ostatnia jest moim ulubionym kolorem. Najmniej do gustu przypadła mi Juicy Lips. Jest dla mnie za jasna.




Pomadki nie są za twarde i nie są też za miękkie. Nie rozmazują się na ustach i łatwo się je nakłada. Można ich spokojnie używać bez konturówki. Konsystencja tych pomadek pozwala na wykonanie precyzyjnych, prostych linii. Po nałożeniu na usta, mają lekki połysk. 
Nie są jednak tak trwałe jak się spodziewałam, że będą. Na całonocną imprezę się raczej bez poprawek nie nadają. Nie uważam tego jednak za jakiś wielki minus, bo przecież i tak milion razy sprawdzamy co i jak z naszym makijażem w ciągu dnia. Wygodne by jednak było, gdyby były trwalsze...

Kojarzycie to nieprzyjemne uczucie ściągnięcia i wysuszenia przed niektóre pomadki? W tym przypadku tego problemu nie będzie!

Dodam jeszcze, że są bezzapachowe. Niektóre pomadki mają różne dziwne zapachy, a tutaj nic :)


Kolor 107 Make Me Crazy



Od lewej: 107 Make Me Crazy, 117 Juicy Lips



Od lewej: 107 Make Me Crazy, 117 Juicy Lips i 108 Expression



Czekacie aż zdradzę Wam minus tych pomadek? Na zdjęciu wyżej, zaprezentowałam Wam najciemniejszy odcień z tych trzech pomadek. W opakowaniu kolor wygląda na ciemną czerwień, a po nałożeniu jest fuksjowy. Całkiem oszukany kolor... Szczerze mówiąc, to kupiłam ten trzeci kolor z myślą, że jest czerwony. Myślałam, że uzupełnię kufer o ten kolor a tu takie zaskoczenie!




Który odcień podoba Wam się najbardziej? Macie kosmetyki tej firmy? 


PODSUMOWANIE:

PLUSY:
- cena,
- opakowanie,
- ciekawe nazwy,
- kolory i ich intensywność po nałożeniu,
- zafoliowane, więc nikt ich przed zakupem nie otworzy,
- konsystencja,
- można używać bez konturówki,
- nie obciążają ust,

MINUSY:
- trwałość,
- kolor w opakowaniu może wyglądać nieco inaczej niż po nałożeniu,


Czy kupiłabym je jeszcze raz? Myślę, że tak. Nie potrzebuję mega trwałości, bo pomadek używam jedynie do zdjęć. Kolory mają fajne, a to, że ten jeden różnił się kolorem w opakowaniu, to nie minus. Jestem uboga w pomadki i chętnie przygarniam każdy kolor. 
Jeśli jednak potrzebujesz czegoś bardzo trwałego i nie chcesz ryzykować z kolorem - zastanów się dwa razy zanim kupisz. Chyba, że trafisz na sklep, który posiada testery ;)
Wiem, że cena nie jest duża, ale w końcu się uzbiera duża suma z nieużytecznych kosmetyków w naszych kosmetyczkach...

Daję im 8/10 

14 komentarzy:

  1. Może kiedyś się skuszę na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz więcej słysze o tych kosmetykach, może się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o nich dużo słyszałam! Dlatego kupiłam!

      Usuń
  3. Mam pomadki z freedom. Fajnie mi się sprawdzają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dwie i bardzo je lubię, jak za tę cenę naprawdę warto je mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że się również skusiłaś :D Mi też odpowiadają :) Za tą cenę rewelacja :D One są takie bezproblemowe :) Nie mamy obaw, że gdzieś się wyleją za kontur ust, czy brzydko zejdą. A poprawki można wykonać bez lusterka :D
    Ps. fajnie by było gdybyś podpisywała na zdjęciu, albo pod, który to jaki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super Kochana :) Teraz od razu widać jaki to kolor :) :*

      Usuń
  6. wiesz ze to na dole to blyszczyk? ;)

    OdpowiedzUsuń