wtorek, 12 stycznia 2016

Paleta I Heart Makeup "Go to Hell"

Paleta I Heart Makeup "Go to Hell", to druga moja paleta z tej serii Tym razem nie znajdziemy w niej żadnych innych kosmetyków oprócz cieni do powiek. Tak jak "Go to the City!" jest połączeniem matowych i połyskujących cieni.
W palecie znajdują się 18 zgaszonych kolorów, które idealnie nadają się do stworzenia wielu wieczorowych makijaży.
Jesteście jej ciekawi? Zapraszam dalej!












Paleta I Heart Makeup "Go to Hell", to zdecydowanie ta paleta z tej serii, którą lubię bardziej. Co prawda, niektóre kolory z palety "Go to the City!" się tutaj powtarzają, ale tutaj połączenie wszystkich kolorów ułożonych razem w ciekawy wzór w plastikowym kółeczku jest genialne!



W palecie znajduje się 18 cieni, w tym 6 matowych i 12 połyskujących. Większość kolorów jest dość "zgaszona" (a ja bardzo lubię takie kolory) i właśnie dzięki takim ciemniejszym kolorom, możemy stworzyć wiele niesamowitych makijaży wieczorowych. 
Przynajmniej ja mam taki zamiar! ;)




Niestety minusem jest to, że bez bazy cienie nie oddają kolorów z palety aż tak, jakbym tego chciała. Nie jest to dla mnie jakiś ogromny minus, bo baza, to nie problem, ale dla kogoś może to być uciążliwe. Niżej znajdziecie swatche wszystkich cieni (wyżej bez bazy, a pod z bazą).





Znalazłam już kilka ulubionych! Chociaż... U mnie kilka, to prawie wszystkie, ale... A Wy macie jakiś ulubiony kolor w tej palecie? Dajcie znać w komentarzu! 

Nooo... I baaardzo mi przykro, że cienie w tej palecie są takich malutkich rozmiarów. Może mi ich brakować kiedy już się skończą ;(




Jeśli jesteście ciekawi drugiej palety z tej serii, to zapraszam TUTAJ i dajcie znać, która Waszym zdaniem jest lepsza. Według mnie zdecydowanie "Go to Hell".



Do następnego razu!

13 komentarzy:

  1. jakoś nie trafia w mój gust ta palete, za bardzo mieniąca się i opakowanie wygląda tandetnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy tak tandetnie... W sumie większość palet jest plastikowa :D Chyba, że chodzi o to, że jest okrągła i cienie są takich, a nie innych kształtów. Wydaje mi się, że to już zależy od gustu...

      Usuń
  2. Rzeczywiście różnica jest spota przy użyciu bazy.
    Ja wolę matowe cienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nie znosiłam połyskujących cieni. Teraz przełamałam się na tyle, że używam ich chociaż odrobinę :D

      Usuń
  3. Mi tam kolorki na tej palecie bardzo się podobają :)

    todoarmo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie też zauważyłam, że są bardzo malutkie cienie, ale z drugiej strony jednak ile to już razy wyrzucaliśmy bo się przeterminowały :D A więc może będzie szansa, że wykorzysta się do cna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale będzie też żal, że się skończyły ;(

      Usuń
  5. wygląda ciekawie, kolorki tez spoko, podoba misię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadła do gustu :)

      Usuń