sobota, 2 stycznia 2016

Owoce morza - makijaż artystyczny

Makijaż w zgaszonych kolorach. W większości wykonany paletami Makeup Revolution. 

Makijaż artystyczny, który początkowo miał przypominać maskę. Jednak im dłużej na niego patrzę, tym bardziej przypomina mi ośmiornicę... A co Wam przypomina? 















Hej!
Miałam duży opór żeby dodać dzisiejszy post. Zrobiłam cudowny projekt makijażu, nie mogłam się doczekać aż go namaluję i dodam na blog żebyście mogli go zobaczyć, a co mi wyszło? Im dłużej go malowałam, tym bardziej mi się nie podobał. 
Od godziny siedzę przed laptopem i zastanawiam się czy dodać. Dodać? Nie dodać? Jednak jestem. 

Nie wiem jak Wam, ale mi ten makijaż przypomina ośmiornicę. Napisałam już na wstępie, że początkowo miała to być maska. Jak widać nie wyszło. Chociaż... Jakby się dobrze przyjrzeć? 
Wyobrażam sobie go jako maskę, ale musiałabym zrobić na drugiej połowie twarzy to samo. Wtedy byłaby maska, prawda? Nie wiem czy tylko ja mam taką wyobraźnię ;)



Do wykonania tego makijażu użyłam w większości palet od Makeup Revolution, dlatego jeśli któryś z kolorów Wam się podoba - niżej znajdziecie dokładny opis kosmetyków, które mam na twarzy. 





Kosmetyki, których użyłam w tym makijażu:

TWARZ:
- podkłąd Maybelline AFFINIMAT, 09 opal rose,
- puder ryżowy Pierre Rene, no.00,
- korektor pod oczy z palety Makeup Revolution ULTRA BASE CORRECTOR PALETTE,
- bronzer Manhattan Natural Bronzing Powder,
- korektor punktowy Manhattan Cover Stick, odcień 1 naturelle,
- utrwalacz do makijażu INGLOT,

USTA:
- pomadka I Heart Makeup, odcień I Heart My Lips RACING HEART,

BRWI:
- czarny cień do powiek INGLOT 391,
- czarna kredka Miss Sporty, Kohl kajal eye pencil, odcień 001,

OCZY:
- biały cień do powiek INGLOT 318,
- czarny cień do powiek INGLOT 391,
- kredka Miss Sporty, Kohl kajal eye pencil, odcień 001 black,
- tusz do rzęs Miss Sporty, Studio Lash Dark Lasher Mascara, 001 extra black,
- paleta I Heart Makeup I HEART CHOCOLATE: "Thank Friday", "More!",
- paleta Makeup Revolution CHAOS PALETTE: "Needed To...", "Wkd". "Do it now...",
- paleta Makeup Revolution BEYOND FLAWLESS: "Stone Grey", 
- paleta I Heart Makeup GO TO THE CITY!: granatowy i butelkowa zieleń,
- czarna kredka Miss Sporty, Kohl kajal eye pencil, odcień 001,
- brązowa kredka Manhattan Khol kajal eyeliner, CHA CHA CHOCO 96W,


Bardzo polubiłam palety Makeup Revolution i mam ich już kilka. Jak z Wami? Lubicie ich kosmetyki? Ja choćbym chciała, to nie potrafię określić, którą paletę najbardziej lubię. 



W kolejnym poście na blogu postaram się jak najlepiej przedstawić Wam paletę BEYOND FLAWLESS od MUR, ponieważ wydaje mi się, że niektóre z Was mają opory jeśli chodzi o ich kosmetyki. Przynajmniej ja spotkałam się z wątpliwościami co do ich cieni do powiek.

Biorąc pod uwagę, że do tej pory nie miałam i nie używałam cieni w odcieniach brązów, karmeli itd., a tą paletę pokochałam od pierwszego wejrzenia, to coś w tym musi być. Prawda?





Do następnego razu!

2 komentarze:

  1. Faktycznie troszkę przypomina ośmiornicę :D Makijaż przepięknie wykonany, widać dużą dbałość o każdy szczegół :) Też lubię kosmetyki MUR, z palet mam (niestety) tylko jedną czekoladkę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak wyobraźnia mnie nie myli! Jest ośmiornica!

      Usuń