piątek, 29 stycznia 2016

Ostry koral? Makijaż wieczorowy

Idealny na sobotnią imprezę. Delikatny koral i blady, połyskujący róż w połączeniu z czarnym cieniem i kreską eyelinerem. Makijaż wyrazisty, ostry, koci i nieco tajemniczy. Efektowne połączenie kolorów idealnie pasujące do zielonych  szarych oczu. Zapraszam posiadaczki takich tęczówek do lektury!















Przedstawiam Wam makijaż z dodatkiem delikatnej kreski. Do jego wykonania użyłam koralowego cienia, który nadaje koloru, dzięki czemu makijaż nie jest taki smutny. Do tego rozświetliłam wewnętrzny kącik delikatnym, bladym i połyskującym różem. Żeby podpić koralowy na środku dolnej powieki dodałam odrobinę jarzębinowego cienia do powiek. 
Jeśli lubisz sztuczne rzęsy - śmiało - to będzie idealne połączenie, a efekt będzie jeszcze lepszy!




Pewnie zanim otworzyłyście post, pomyślałyście, że to połączenie nie może się udać albo, żę koral wcale nie może być "ostry"? Nadal tak sądzicie? Też tak na początku myślałam, ale sprawdziłam i jestem bardzo zadowolona z efektu!




Kosmetyki, których użyłam do makijażu:

TWARZ:
- podkład Maybelline AFFINIMAT, 09 opal rose,
- puder ryżowy Pierre Rene, no.00,
- korektor pod oczy z palety Makeup Revolution ULTRA BASE CORRECTOR PALETTE,
- bronzer Manhattan Natural Bronzing Powder,
- korektor punktowy Manhattan Cover Stick, odcień 1 naturelle,
- utrwalacz do makijażu INGLOT,

USTA:
pomadka Freedom Makeup: "Juicy Lips",

BRWI:
- czarny cień do powiek INGLOT 391,

OCZY:
- cień do powiek kość słoniowa INGLOT 353,
- czarny cień do powiek INGLOT 391,
- tusz do rzęs Miss Sporty, Studio Lash Dark Lasher Mascara, 001 extra black,
- paleta Makuep Revolution COLOUR HAOS: "Tom - Tom",
- paleta Sleek iDivine Oh So Special: "Ribbon", "Gateau",





Jak podoba Wam się moja propozycja? Dajcie znać w komentarzach!

____________________________________

P.S. Jeśli planujecie imprezę, albo po prostu macie ochotę na coś dobrego, to zapraszam Was TUTAJ. Znajdziecie tam wiele przepisów na drinki tak ciekawe i kolorowe jak makijaże!

13 komentarzy:

  1. Ładny makijaż, taki tajemniczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasują do Ciebie te kolory idealnie :) ja bym niekorzystnie wyglądała z koralem na powiekach i ustach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam obawy co do tego koloru na ustach...

      Usuń
  3. Pasują do Ciebie te kolory idealnie :) ja bym niekorzystnie wyglądała z koralem na powiekach i ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny makijaż, ślicznie wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem na tak tak! super makijaż, masz świetne brwi :)

    OdpowiedzUsuń